Loterij gewonnen!

Ik laat t huis verbouwen of koop een huis hier in dezelfde buurt en laat dat verbouwen.
Uiteraard een nieuwe auto. En verder wil ik graag (dennis niet haha) naar het Krugerpark.

Verder niet zo veel wensen eigenlijk.

groetjes Maris

Tja, wat deed ik dan: nieuwe keuken in mijn huis...Openslaande deuren in mijn huis en de woningbouw een flink bedrag geven zodat ik het huis zou kunnen overnemen :)

Groetjes Kirsten

poeh hey....eerst de hele rits met dingen kopen die we eigenlijk moeten hebben, maar steeds uitstellen (nieuw dekbed voor onszelf, nieuwe luxaflex op de badkamer, kleren voor mij)
En dan op vakantie naar disneyland parijs en een super luxe zomer vakantie
en dan is het geld nog niet op natuurlijk...
ehm.... ik zou wat wegzetten op de rekeningen van de kids en wat op onze spaarrekening natuurlijk en....poeh, moeilijk zeg.....

x

Ik dacht ok dat je gewonnen had, misschien eind van het jaar.
Wij zijn een huis aan het verbouwen, dus dan zou dat mooi uitkomen. Verder een andere auto en lekker op vakantie.
Verder vind ik het wel erg moeilijk om dat zo te zeggen. Hoef er eigenlijk ook niet over na te denken want wij winnen toc nooit wat. (spelen wel mee)

Groetjes Patries

Ik zou een ander huis kopen, groter, zodat ieder kind zijn eigen kamer heeft, en we ook een zolder hebben om wat rotzooi kwijt te kunnen.

Verder nog een auto erbij en lekker op vakantie gaan. De rest zou ik op de spaarrekening zetten, en als ik echt heeeeeeeeeeeel veel gewonnen heb, lekker rentenieren. Dan zeg ik per direct mijn baan op.

Eerst even een paar weken op vakantie en daar eens gaan bedenken wat ik met het geld zou doen!!
Verstandig omgaan met het geld lijkt me dan een goede optie, wil iedereen verwennen maar wel op onze voorwaarden.

Verder een mooi huis kopen, onszelf met nieuwe kleren verwennen en een mooi bedrag naar goede doelen.

En trouwen, zonder te hoeven kijken op een cent!!! Wensen te over dus!!

Maar ook 6 loten, dus wellicht maken we een kansje!!

Groetjes

Hahaha, ik dacht ook meteen dat je zelf wat had gewonnen!!
Maar wat ik zou doen?
Zowiezo iets op de spaarrekening..Ik hou van wat achter de hand hebben..
Een luxe badkamer...Lekkere vakantie voor ons gezin.En zeker ''shutters van hout'' voor de nieuwe pui binnen aan de achterkant!!
Zijn zo duur..want we hebben geen standaard maat nl..en laten maken kost erg veel...en een
electrisch zonnescherm voor buiten..

Maar goed..zal wel niet wat worden..haha
Gr Rina

Terug
Bovenaan