<p>Hoi allemaal,</p><p>Net als jullie allemaal zit er ergens bij mij onzekerheid en behoefte aan steun / bevestiging van anderen. Heb altijd gedacht dat forums misschien meer onrust veroorzaken maar ben nu toch ook zoekende en vraag daarom om jullie hulp. </p><p>Vorig jaar augustus zijn wij na 25 weken ouders geworden van ons zoontje. Helaas is hij na 10 dagen overleden. Verlies was en is groot maar toch proberen we de draad weer op te pakken. Ons zoontje is geboren met een keizersnede vanwege de ligging en om zijn overlevingskansen te vergroten. Twee maanden geleden hebben we officieel de 'go ahead' gekregen van de gynaecoloog om het weer te proberen. De drang om weer zwanger te worden is groot. Het is een heel dubbel gevoel. Enerzijds willen we graag een levend kindje onze armen, anderzijds willen we ons zoontje ook niet zomaar vervangen door een ander kindje. Ik merk dat ik erg onzeker ben geworden na alles wat er gebeurd is. Ik probeer luchtig te doen over het weer zwanger worden maar ben er erg mee bezig. Het wordt bijna dwangmatig. Nu net weer ongesteld geworden en het wakkert enorm mijn onzekerheid aan. Ben over alles aan het twijfelen. Niet te lang ongesteld? Had een keer een tussentijdse bloeding gehad en was direct bang voor een niche (echo bij gyn was echter helemaal goed). Ergens in mijn hoofd is er een zaadje geplant dat het toch wel niet meer zal lukken, etc. Medisch is er niets mis met mij, er was niets mis met ons zoontje. Maar toch. Iedere maand lijkt nu een teveel terwijl ik dat helemaal niet zo wil voelen. Zijn er meer mensen die dit herkennen en die misschien tips of adviezen hebben hoe hier mee om te gaan? En misschien wat hoopvolle verhalen hebben? Ik zou graag met jullie in contact komen. </p><p>Liefs een onzekere Jet </p>