Hi Truus,
Hier ook iemand die net aan IUI is begonnen. Ik heb afgelopen maand mijn eerste IUI gehad na bijna 2 jaar proberen zwanger te worden - en een miskraam met 6,5 week in Juni 2017.
In December dus de tweede poging. Ik slik hierbij Letrozole omdat ik PCO heb. Morgen begin ik weer met de Letrozole (dit is voor ovulatie inductie) op dag 3 van mijn cyclus.
De eerste IUI viel mij erg mee! Ik werd 2 dagen later ongesteld dan normaal, dus had heel even hoop, maar helaas gister weer ongesteld geworden.
Ik ga er inmiddels al vanuit dat ik ongesteld wordt, ook om mezelf te beschermen denk ik. Maar die 2 dagen later ongesteld worden wakkeren dan toch de hoop weer even aan.
Bij ons trekt het een behoorlijke wissel ook op de relatie, dat we vanuit het buitenland weer naar NL zijn verhuisd en er dus een hele hoop tegelijk gebeurt helpt natuurlijk ook niet mee.
Ik vind vooral de angst dat het misschien nooit gaat lukken killing. En dat ik naast gezond eten, sporten, acupuntuur en proberen zo weinig mogelijk stress te hebben niet veel meer kan doen, vind ik moeilijk.
Ik klets graag mee!