<p>Hallo,</p><p>Ik weet niet zo goed onder welke topic dit hoort of past maar probeer het zo maar even.</p><p>Ik ben Tiffanny Moen 33 jaar uit nuland NB.</p><p>Ik ben moeder van 4 kindjes waarvan nummer 4 vorig jaar mei is overleden na de geboorte.</p><p>hij is een halfuur na de geboorte overleden en ik ben met 28 weken ingeleid verzoek van het Radbound zkh vanwege complicaties e.d</p><p>Na de 2o weken echo kwamen ze erachter dat het niet goed was met de baby, ze zagen heel veel vocht in zijn lichaam en ook om hem heen waardoor er hydrops foetalis is vastgesteld.</p><p>verder geen oorzaak gevonden dus hoe en wat weten we nu nog niet.</p><p>Leuk om te weten we hebben hem EMANUEl genoemd wat ik dus later wist is dat het de betekenis is van god is met ons</p><p>Ik hoop meer lotgenoten te vinden die zoiets hebben meegemaakt want merk dat dit erg schaars is in mijn regio.</p><p>Wel ben ik nu aangesloten bij stichting ook en zijn ze daar nu aan het proberen om een lotgenoten groepje in het najaar op te starten.</p><p>Ook heb ik me bij dit topic aangemeld omdat ik nu 17 weken zwanger ben weer van een jongetje.</p><p>Na een heftig jaar toch besloten om er weer voor te gaan,vanwege mijn PCOS was alleen ivf mogelijk.</p><p>heb van de week GUO gehad en alles bleek goed stak zelfs zijn duim omhoog.</p><p>heb je verdere vragen stuur mij vooral een berichtje.</p><p>MVG Tiffanny Moen.</p>