Lotgenoten Ouders overleden kind

[quote quote=10349673]Hoi Hier een mama van een overleden zoontje geboren met 36 weken hij had leukemie en kreeg hersenbloedingen hij heeft 3 dagen geleefd en is nu 15 jaar geleden hij heet Quinten. Daarna heb ik nog 3 dochters gekregen Esmee van 14 Amber van 11 en tiffany van 3.[/quote]
Heftig.
Ik heb ook een Esmee. Alleen zij is 16.

Anne-Fleur is van 2002 (18) Esmee van 2004 (16) Britt van 2007 (13) Mayke (12) een dan Yinthe die van 2009 is en helaas overleden.

Nu 11 weken zwanger 

Hee,
Wat heftig. Ik weet hoe je je voelt. 

Ik ben begin dit jaar mijn lieve kindje verloren aan wiegendood. Ze was nog maar 5 weekjes.
Ook ik ben opnieuw zwanger geraakt. Nu 15 weken ver en het wordt een jongetje. Het was niet gepland omdat alles nog zo vers is, maar uiteraard is hij meer dan welkom. 

Als je behoefte hebt om te praten, kunnen we misschien verder met elkaar in contact komen gezien we een soortgelijke situatie hebben meegemaakt/zitten.
Liefs?

Hoi,
Hier ook een moeder van 3 overleden kindjes. Mijn tweeling (2 meiden) zijn met 28 weken geboren en zijn 23/02/2016, 3 uur naar de geboorte overleden. Mijn zoon 02/12/2017 is met 30 weken geboren en 4 dagen erna overleden. 

Daarnaast heb ik ook een zoon(11)en een dochter (bijna 5mnd).

Hoi lieve mama, 

ik zag je reageren op mijn topic over de gratis shoot. Na het lezen van dit bericht wil ik je de shoot zo graag laten doen! Laat maar even weten of je het nog ziet zitten. Ik weet niet of je al bevallen bent. Ik hoor het graag

Heel veel sterkte! Je voelt je zo alleen in zo'n situatie, bizar om te lezen hoeveel lotgenoten er eigenlijk daadwerkelijk zijn...
1 oktober is onze zoon geboren, in het AMC (geplande vroege inleiding, ivm complicaties bij ons beiden). Na de geboorte is hij direct naar de NICU gebracht, waar hij de eerste 5 weken heeft gevochten voor zijn leven. Na 5 weken mocht hij naar de KinderIC, waar hij zijn eigen kamertje kreeg en eindelijk mocht kennis maken met zijn grote zus (toen nog 3 jaar). Wat was ze trots! Helaas hebben we elkaar maar kort mogen kennen. Hij werd in hele korte tijd weer heel erg ziek en is met 6 weken oud overleden aan een bloedvergiftiging. Afgelopen 11 november. 
Ondanks dat de pijn van het verlies nog zo onwijs vers is, en we er echt nog veel last van hebben, ben ik momenteel weer 5 weken zwanger van de derde. Ik zie het zo, hij geeft ons een nieuwe kans en hoe zweverig het ook klinkt; ergens geloof ik er in dat hij in een "beter" lichaam weer bij ons terug komt. Dat maakt dat we ook kunnen genieten van alles in ons leven...

Nogmaals sterkte!

Terug
Bovenaan