Lotgenoten tweede zwangerschap. Aug 2019

Hallo allemaal,Ik ben 31 en bijna 10 weken zwanger van mijn tweede wondertje! Heb een zoontje van 6 jaar. Eind juli/begin aug uitgerekend. Hoe gaat het met jullie?Fijne zwangerschap allemaal en alvast een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst!  

@MissCheesedippers. Jij en de andere natuurlijk ook Kunt mij vinden als Lily Rooij. Met als afbeelding een boogschutter tatoeage in nek. verder leeg profiel. 

Hoi Xproud-MomX Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk onze oudste zitten in de zelfde leeftijd. Kom je me/ons ook gezellig opzoeken op Facebook? 

@XdiscoveryGefeliciteerd! we lopen gelijk op :) als mijn berekening klopt iidg haha.. kom je ook mee op Facebook? Vind het hier maar omslachtig enz.. 

Beste allemaal,Wij zijn ook zwanger van ons tweede kindje nu 8 weken. We geen een dochtertje van 4 jaar. Ook ik ben 36 ?

Gefeliciteerd @AR! Vind je het gezellig om mee te komen naar een Facebookgroep? Ik heb een “nieuw profiel aangemaakt en vanuit daar ga ik een groep aanmaken. Zo blijft iedereen anoniem. Wij vertellen het nog aan niemand tot 12 weken. Ik heb in januari een miskraam gehad met 12 weken dus houden het nog graag stil. Je kunt me vinden als Lily Rooij met tattoo profielfoto. 

Terug
Bovenaan