lotionbox voor onderweg

Voor onderweg gebruik ik een de gewone lotiondoekjes met de plastic afsluitstrip. Als je zorgt dat de strip niet vochtig wordt, dan blijft hij goed dicht gaan. Je hebt ook lotiondoekjes met een plastic klepje die je elke keer goed kan sluiten. Die is ook handig en  had ik meegenomen voor de vakantie.
Inderdaad bij de mama-doos van de kruidvat zat een klein doosje voor lotiondoekjes maar dat past géén klein pakje in. Je moet de doekjes dan uit het pakje halen en in het doosje doen. Volgens mij sluit het doosje niet geweldig en drogen de doekjes daardoor snel uit.... Ik heb het doosje in ieder geval nooit gebruikt en ligt nog steeds ergens in een la.
Het klopt dat ze bij de DA ook van die doosjes verkopen.
Ik hoop dat je wat aan deze info hebt.

Groetjes,
Marieke
 
Hallo!

Van mijn collega's kreeg ik   een kraammand met een klein doosje voor doekjes!
Die is van DA, daatjesdoosje.
En ik heb bij de HEMA lotiondoekjes gekocht die er in paste!
Succes!
 
Ik heb ook dat doosje van Pampers. Ik stop er de kleine reisverpakking van de Hema in als de Pamperdoekjes onverhoopt op zijn, past perfect. En wij wonen aan de Duitse grens dus de "echte" lotiondoekjes van Pampers in verpakking van 15 koop ik daar, daar liggen ze bij iedere drogist en kosten ook nog eens heel weinig (0,49).
Dat doosje van de DA had ik eerst, maar die vind ik persoonlijk niet zo handig, omdat daar niet zo'n extra laagje in zit waardoor je doekjes er makkelijk uit krijgt. Als ik er één doekje uit wilde pakken, had ik er direct 3 of 4 bij aan "hangen".
 
Terug
Bovenaan