@louise (en natuurlijk andere belangstellenden)

He Louise,

Jij hebt morgen je H.S.G. wou je even succes wensen daarvoor.
Ik heb vandaag ook afspraak gemaakt. Moet volgende week maandag. Kijk er echt waanzinnig tegenop. Helemaal toen ik de folder nog eens doornam. Bah..
En moest ook weer bloedprikken vandaag op dag 3. Moest jij dat ook..? Was het al bijna vergeten. Het is ook zoveel allemaal in het begin.
Hoop dat we hierna wat meer weten, weet niet hoe ver ik in dit circuit wil gaan......Maar ja uiteindelijk verleg je toch steeds je grenzen denk ik.

Liefss

Hoi meid (en anderen)

Tja, ik heb 'm morgenvroeg. Ik hoefde deze cyclus niet weer op dag 3 en tien naar het ziekenhuis. Alleen morgen dus. Dan is het dag 11. De vorige cyclus had ik mijn eisprong op dag 12, dus moeten we morgenavond meteen weer klussen. Hmmmm, dat zien we dan wel weer. Ik zit nu met de bijsluiter van de antibiotica in de handen. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Wel raar want je mag het bij zwangerschap alleen in levensbedreigende situaties gebruiken. (Azitromycine) en het gaat met een heleboel medicijnen niet samen. En als ik alle bijwerkingen krijg, man....dan ben ik een week onder de pannen. Maar goed....het komt vast wel goed morgen.

Ik ga toch eerst nog even een test doen. Ik ben vorige week wel ongesteld geweest maar wil zeker weten dat ik niet per ongeluk vannacht een stoot antibiotica over een vruchtje heenstort.

Nou, ik zal morgen verslag doen. Ik ben wel zenuwachtig, maar er zijn al zoveel vrouwen geweest die dit hebben gehad, dus ik zal er vast niet in blijven hangen.

Tot morgen!
En bedankt voor je berichtje!

Succes met de HSG, en je schrijftje verlegt je grenzen, ik sta op het punt om te beginnen met ivfmedicatie, en dat had ik 2 jaar en 8mnd geleden nooit gedacht want dat stond nog zover weg van ons, maar als je eenmaal in de mallemolen zit dan rol je er langzaam in, snap je, de stappen die je nu zeker als hele grote stappen ziet, dat gaat dadelijk uiteindelijk vanzelf en steeds beetje bij beetje. En valt het uiteindelijk allemaal mee, als ik het zo mag omschrijven het valt nooit mee, want je wil dit niet, maar het gaat gelijdelijk aan.

Succes met de HSG

Gr WEndy

@Louise, ja snap het van die test inderdaad..Ik zat er zelf ook al mee door mijn hoofd te spoken..Je zal maar wel zwanger zijn..Dus denk ook dat ik dat ga doen.
Ik zit dan op dag 10 bij de HSG. Ik las dat je misschien niet gelijk gemeenschap weer kon hebben door de afscheiding van contrastvloeistof en bloed enzo. En je mag een week niet in bad (nou dat scheeld heb geen bad haha) Ik hoop inderdaad dat de bijwerkingen mee vallen, anders ben je een week kwijt. En ook ik zit dan in mijn ei tijd...Nou meid succes en ik lees je verhaal morgen wel ;) En hopelijk valt het beetje mee!

@ydnew, inderdaad je rolt er langzaam in...heb deze maand echt zoiets nog van WOW wat een gedoe continu bloedprikken echo's etc...Maar ja het is voor een goed doel :D en uiteraard wil je dit niet, je wilt het liefst gewoon normaal zwanger raken binnen een normaal tijdsbestek...Helaas dat stadium zijn we voorbij..
Jij succes met de ivf, zwaar hoor.....

Liefsss

Onwijs veel succes morgen!
Ik kom waasrschijnlijk ook in de malle molen terecht, dus dit soort ervaringen lees ik 'graag'. In de zin van interessant voor mij dan, absoluut niet in de zin van 'leuk'!!

Veel succes, ik hoop dat dit keer alles goed gaat!

Liefs Daycey

Nee Daycey het is zeker niet leuk, alleen inderdaad is het fijn om van te voren een beetje te weten wat je kunt verwachten..Dat vind ik tenminste wel..
Het is al spannend genoeg....
Veel succes!

x

Ja precies PrinsesL. Ik hoop dat het meeste mij bespaard blijft, maar het is wel prettig om hier al zo veel ervaringen te lezen en zo toch een beetje te weten wat er gaat komen allemaal!

Succes vandaag!

Terug
Bovenaan