@ lovertjuh

Hey lovertjuh,
Ik zag jou reactie rondom de vraag van het kraamhotel.
Jij had het over de meiboom, woon je in de omgeving Tilburg of zou je er speciaal naar toe gegaan zijn?
Ik woon zelf in Tilburg en heb hele wisselende verhalen gehoord. Was even nieuwsgierig of er daadwerkelijk mensen van ver ervoor komen of jij ook gewoon in de buurt woont.

Liefs
 
hey!

Ik woon in loon op zand, dus das in de buurt ;) wonen we dicht bij elkaar!
Wat ik tot nu heb gehoord over de mei boom is positief, maarrrr iedereen heeft daar gelukkig zijn eigen mening over ;) en jij? wat zijn de mindere kanten die je hebt gehoord? haha ik ben nieuwsgierig hoor! Maar jij ook plannnen om richting een kraamhotel te gaan? of dat niet?

Liefs!
 
Hier ook iemand uit de buurt van Tilburg :),
KETS.

Ik ben nu ook nieuwsgierig naar de mindere kanten .. Ik ga poliklinisch bevallen, maar omdat ik zoveel slechte verhalen heb gehoord dacht ik, doe het niet ..
 
Dat is inderdaad allemaal erg dichtbij :D
Ik ga ook poliklinisch bevallen, niet in het kraamhotel.
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat het er rommelig is en dat je veel minder hulp hebt als dat je gewoon kraamhulp thuis zou hebben. Dat het echt is wanneer ze tijd hebben komen ze en anders zie je ze niet. Het zou bijv veel voorkomen dat er niemand is die bijspringt als je visite krijgt rondom drinken en beschuit enzo en dat je dan maar zit te wachten. Terwijl als je thuis je kraamhulp hebt deze mensen vaak wel even bijspringen omdat je het zelf niet altijd kan. Dit hetzelfde rondom het voeden van de kleine enzo. Terwijl ik dit laatste toch wel erg belangrijk vind hoor dat ze er meteen staan als er gevoed moet worden en het wil nog niet helemaal gaan zoals het hoort.
Dus tja weet ook niet wat waar is natuurlijk want dit is mijn eerste :D dus ja geen ervaring. Jullie toevallig?
Daarnaast vind ik de verlosafd. van het 2steden erg prettig. Ook de mensen die er werken. Toevallig gisteren en eergisteren er gelegen ivm extra ctg en echo etc. omdat onze kleine meid te weinig bewoog. Ik vind ze daar erg fijn en ook de kamers een prima omgeving.

Liefs
 
hoi allemaal,

Ikom kom zelf uit waalwijk ,en ben zelf naar rotterdam kraamhotel geweest waar het SUPER was want heb verhallen gehoord van de meiboom en heb er gelijk niks meer achter gezocht dus kan niks vertellen of het waar was of niet!
 
hey!

o oke! klinkt niet echt lekker dan :S ik moet nu in het ziekenhuis bevallen ivm zwangerschapsdiabete's, dus ik heb weinig keus! haha maar net als Arentmaas vorig weekend een paar uur op de kraamafdeling gelegen ivm veel te veel harde buiken.. de mensen daar (2 steden) vond ik super :) echt hele lieve mensen! aangezien het voor ons de eerste is, wisten ze ons ook echt gerust te stellen :) dus dat gaat wel goed komen daar ;)

maarre wanneer zijn jullie uitgerkend, arentmaas, esje en baby 2007?

Liefs!
 
Ik ben 30 juli uitgerekend, maar volgens de verloskundige kan hy 2 weken eerder komen omdat hy te groot is.

Idd, de mensen vd kraamafdeling 2steden zijn erg aardig :) en ze nemen ook de tijd voor je.

Wanneer ben jij uitgerekend?
 
Terug
Bovenaan