@ lovertjuh

Das wel toevallig dat jullie beiden zo ver zijn. Ik ben 25 mei uitgerekend. Dus in principe nog 2 weekjes, al is het al wel erg aan het rommelen. Maar ja helaas zegt dat niets he, sommige rommelen weken aan een stuk zonder dat de bevalling daadwerkelijk doorzet.
Maar niemand van ons die straks dus kan vertellen uit eigen ervaring hoe de Meiboom is, das jammer :)

Lovertjuh, hoe staat het nu met de harde buiken? Ik word er al weken gek van... gaan nu ook pijn doen..maar doorzetten hooo maar :S

Liefs
 
Ik heb slechte verhalen gehoord dus meiboom wordt het lekker NIET :). Ben er ook langs geweest toen mijn nichten waren bevallen. Ze doen echt stom en helpen je met niets .. Kan beter thuis blijven en dan kan de kraamhulp komen + m'n moeder :).

Ja toevallig he hihi.

Ooh, je hebt nog eventjes, heel veel succes alvast! Ik hoop voor je dat het door gaat zetten en dat je je kindje in je armen krijgt ..

Groetjes
 
@ arent maas. ooee dan is het voor jou bijna zo ver :) maar die harde buiken komen vaak :S doe echt rustig aan hoor, maar merk wel dat het ietsje minder wordt! dus doe waarschijnlijk toch iets anders dan anders ;) en gelukkig heb ik een schat van een man! Hij doet wat hij kan in en om het huis, dus dat is wel heel fijn :)

maarre idd wel jammer dat we geen van allen uit ervaring kunnen spreken straks (over de mei-boom) haha

@ esje, groot gelijk heb je hoor! als ik zoveel negatieve dingen had gehoord zou ik het waarschijnlijk ook al laten ;) maarre ik had net op je topic gereageerd! hoe gaat het nu met je? nog pijn gehad?

Liefs,
 
Ik heb nu nog steeds pijn, maar ik ga in de middag ff de VK bellen en morgen urine afgeven bij de huisarts. Misschien heb ik een onsteking ofzo? Ik weet het niet, maar iig het zekere voor het onzekere nemen ..

Lief dat je erom vraagt :)
 
@ lovertjuh, dat is echt super prettig dat jou man je helpt en je dus ook echt kan rusten. Helaas zie ik het om me heen soms heel anders gaan. Ik heb ook dat geluk maar besef me wel steeds meer dat dat niet vanzelfsprekend is ;)
Wbt de harde buiken, let je er wel op dat je geen blaasontsteking hebt? Ik zou het steeds laten checken als ik jou was, ik blijk dat nu ook te hebben en dat veroorzaakt ook harde buiken. Al merk ik nu dat het niet alleen van de ontsteking is maar ook voorweeen bij mij, maar ja dat hoort er helaas bij als je haast zover bent.
Wij vinden het wel spannend worden hier nu hoor haha

@Esje, tja bekende verhalen... ik zie idd net je topic, goh das echt super vervelend. Wel even laten checken meid!!! Kan goed een flinke ontsteking zijn, als je zwanger bent merk je dat vaak pas heeel erg laat en dan kan het al ver zijn.
Lees graag op je topic wat ze gezegd hebben mocht je overleg hebben gehad met de VK.
 
@ arentmaas, ja idd ben ook echt super blij met me vent :) maar vroeg me af of het je 1e kindje is nu? Balen zeg dat je een blaasonsteking hebt! bij mij was dit vorige week idd ook het geval, heb nu antibiotica gehad, en me urine is nu goed :) super lief dat je zo mee denkt!
 
@ lovertjuh, ja :d mijn eerste. Krijgen een meisje.
Tja die blaasontsteking, ach nu pas de derde keer tijdens de zwangerschap ;) pff ik zit nu aan de antibiotica hoop dat het helpt. Zijn de harde buiken niet wat minder geworden nu het over is? ... Denk graag mee, als we elkaar hier zo kunnen helpen en daarnaast vind ik het ook fijn om te lezen hoe andere dingen beleven. Alles is zo nieuw. Bij jou de eerste ook of niet?
 
Terug
Bovenaan