@ lovertjuh

Hey Lovertjuh,

Ik blijf nog hangen op het forum hoor ;)
ben veel te nieuwsgierig hoe het met jullie is. Dus ik ga nog gewoon met jullie mee zwangeren haha
Ik ga denk ik gewoon beiden forums in de gaten houden. Ik zal echter wat langzamer reageren aangezien Sterre best wat tijd in beslag neemt haha.
Hoe gaat het met je?
En met de rest die eventueel ook mee leest haha?

Liefs
 
hey!

wat gezellig :) hoe gaat het met de kleine meid? en met jou? Hoe is het "moeder zijn"?

met mij gaat het goed hoor!! begin nu meer en meer last te krijgen van de bekken dus ben al met verlof... 3 weken eerder dan gepland, maar de gyn en osteopaat vonden het beter zo! maar moet zeggen het bevalt me wel hoor ;) en nu ik het gewoon op mijn eigen tempo kan doen, gaat het ook wat beter :)

Liefs!
 
Oh wat goed om te horen. Ja je kunt dan maar beter eerder stoppen idd. En wat een verschil dan he, met hoe je je voelt. Hoever ben je nu precies?

Hier gaat het goed, Sterre doet het super. Wel veel last van buikkraampjes maar dat blijkt er bij te horen. Het is een heel rustig en tevreden kindje, wel erg nieuwsgierig ;) Maar dat is erg leuk om te zien natuurlijk.

Met mij gaat het wisselend, nog wel last van ongemakken en mn baarmoeder zakt niet snel genoeg maar dat is voorlopig nog even niets om zorgen om te maken gelukkig. Moet wel zeggen dat ik erg last heb van wisselende emoties. Je leest het van te voren wel over huilbuien enzo maar ja dat had ik tijdens de zwangerschap ook maar minimaal. Nu heb ik er dus enorm last van. Ben echt super gelukkig natuurlijk maar tegelijk voel ik me vaak een beetje down enzo. Iedereen noemt het de hormonen dus daar ga ik dan maar vanuit. Kraamhulp gisteren voor het laatst en daar heb ik ook wat moeite mee omdat je ineens alles zelf moet doen. Lang leven de onzekerheid haha.
En vervolgens komt er vaak weer een huilbui achter de huilbui aan omdat ik het zo erg vind dat ik me zo voel... pffff hoop dat dat snel voorbij is zeg!!!

Dus ja in principe gaat het echt super goed op wat hormoon kwesties na ;)

Liefs
 
hey!

Ik ben nu 31.4 weken zwanger :) maar jeetje zeg idd echt verschil! nu moet niks, heeeeerlijk! Went snel ;)

Hmmm hormonen... Ik hoorde pas geleden van me buurvrouw ongeveer hetzelfde verhaal als jou! die zei ook dat ze zon last had van huilbuien... hopelijk is dat snel voorbij zodat je weer lekker de oude ik bent! wannt hoe oud is sterre nu? Lijkt me idd wel erg lastig als de kraamhulp weg is. En je man heeft die vakantie? of is die alweer aan het werk?

Liefs,
 
Sterre is nu vandaag 9 dagen oud (nou ja haha jong). Mijn man heeft wel gelukkig nog twee weken vakantie.
Ik had echt een super kraamhulp, niet alleen erg zorgzaam maar ook nog eens super gezellig. Ik heb echt enorm genoten van haar aanwezigheid. En dat terwijl ik niet alleen moeite heb met vreemden in huis maar ook nog eens bijna 6, 5 maand alleen thuis heb gezeten met zoveel klachten dat ik nauwelijks de deur uitkwam. Dus het was enorm wennen om mensen om me heen te hebben, maar erg fijn. En ik baal dan ook dat het over is nu haha.

Weet jij zo hoe lang het bij jou buurvrouw duurde? Ik heb geen idee of dit dagen of weken aanhoudt.

Ja ik heb dan wel erg lang thuis gezeten maar kan me ook wel herrineren dat ik echt een enorme rust ervaarde toen ik niet meer hoefde te werken.
Genieten meid!!! Des te sneller gaat ook de tijd ;)

Liefs
 
klinkt zo raar he, 9 dagen oud ;) wel fijn dat je man nog vakantie heeft! maar wat fijn zeg zon kraamhulp! dat is dus iets waarvan ik denk hmmm wat staat ons daarin te verwachten? je hoort ook wel eens verhalen over monster-kraamhulpen haha maarja dat zien we tegen die tijd wel weer! Maarre dan heb jij in totaal al lang thuis gezeten zeg! wat had je voor klachten? (als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen ;)) maar dan is het het lange wachten zeker waard geweest bij jullie!

maarre ik geloof dat het bij de buuf toch wel een paar weken geduurd heeft hoor! Bij haar was het voornamelijk dat ze gelijk alles weer wilde doen, maar dat dat niet lukte (en logisch) en ze vertelde ook dat je heeeel makkelijk van dingen over stuur kunt raken... een verkeerde opmerking of iets van iemand... Hoort erbij zegt ze, maar wel lastig lijkt me!

Ik moet zeggen mijn weken zijn al aardig gevuld haha niet overdreven, maar toch wel met regelmaat een bezoekje van iemand, of dat ik ergens een bakkie ga doen :) (de visite is net weer weg nu ;)) maar ik hou wel bewust een paar dagen in de week vrij hoor, gewoon nog even lekker voor mezelf :)

Liefs!
 
hoi hoi,

nou mijn dochter is iets meer dan 3 weken nu en ik ben echt nog niet hersteld hoor. Nou valt me dat wel behoorlijk tegen omdat ik met de andere een week later al weer vrolijk boodschappen liep te doen, maar nu kan ik amper een was ophangen en ben ik al weer doodmoe. Ook vloei ik nog steeds en heb ik buikpijn. Mijn baarmoeder wil ook niet echt goed krimpen dus ik denk dat het daar ook wel mee te maken heeft.
 
Terug
Bovenaan