@ lovertjuh

Beetje late reactie sorry. Sterre heeft erg veel last van krampjes dus dat vergt nogal wat tijd en vooral energie...

Hoe gaat het met je?

@ lovertjuh
Natuurlijk mag je dat vragen :)... Ik ben begonnen rond de 10 weken zwangerschap met weken achtereen doodziek (lees: zoveel overgeven dat ik niet verder kon als een meter van de wc) zoveel afgevallen dat gewoon eten er niet meer bij was. Dus ik naar een diëtiste om dat weer op de rit te krijgen. Toen dat een beetje onder controle was en ik weer halve dagen begon met werken ging ik door mn enkel, enkelbanden flink opgerekt. Dus ik weer een tijdje thuis en vervolgens begonnen de bekken klachten.
Nu moet ik er wel aan toevoegen dat ik bij een reumatoloog loop vanwege reuma klachten en dus was het al voorspelt dat mijn bekken de zwangerschap niet aan zouden kunnen.
En toen dat allemaal nog niet genoeg was kreeg ik nog voor de 20 weken al last van harde buiken. Achteraf waarschijnlijk van de stress die ik voelde doordat ik niet kon werken en toch steeds thuis met werk bezig was.
Dus tja kort je vraag beantwoord= ik mankeerde van alles haha.

Ik heb echt genoten van het leven in mn buik, maar ik had me de zwangerschap toch wel anders voorgesteld. :)

Wat betreft de kraamhulp, ik was erg behoorlijk huiverig voor aangezien ik ook alleen maar spookverhalen had gehoord. Maar deze was echt geweldig. Mocht er een volgende keer komen, vragen wij specifiek om haar. Ze paste echt goed bij ons. Gelukkig kan dat bij de Thebe :)

@ goldwinggirl, Bij mij krimpt mijn baarmoeder ook niet naar behoren. Ze hebben mij vrouwenmantel geadviseerd te gebruiken. Dit heb je in thee en tabletvorm. Hopelijk gaat het inmiddels iets beter?

Zo weer een heel verhaal haha, ga ik nu maar weer even onze kleine meid eten geven :D

Veel liefs
 
hey!

haha kan me voorstellen dat je op het moment wat meer te doen hebt dan hier op het forum rond te neuzen ;)

maar dan heb jij idd een pittige zwangerschap gehad! maarrr je hebt er nu iets heel moois voor terug :) lekker cliche :p haha

Liefs!
 
Terug
Bovenaan