haha wat een toeval dan... Ik hoor idd bij de mei club maar die zijn nooit zo fanatiek geweest vandaar dat je mij er haast niet bij ziet staan. Ik postte meer of het forum. Nu al een hele tijd niet meer omdat we met onze Sterre bezig waren. Ze is nu 11 weken. Sinds de 5e week ongeveer gingen de voedingen in de avond steeds slechter. Overdag sliep ze al helemaal niet, van begin af aan al niet. Dus wij vanaf dat moment natuurlijk helemaal gaan navragen wat we er mee moeten doen. Nou dan heb je maar weinig aan het CB als je het mij vraagt pffff... reacties als: het is zeker je eerste? Nou dan kan ik me toch pissig worden haha.
Nu uiteindelijk bij de kinderarts terecht gekomen via de lactatiekundige en huisarts die meteen zagen dat er wel degelijk iets aan de hand was.
Sterre heeft erg veel last van motorische onrust en daardoor veel last van reflux klachten. Dat maakt dat slapen haast onmogelijk was voor haar en de voedingen kort gezegd een hel.
Nu zijn we sinds vorige week gaan inbakeren en haar dagen zo rustig mogelijk proberen te houden omdat ze ook erg veel moeite heeft met prikkelverwerking, waarschijnlijk door die enorme vermoeidheid van het weken lang te weinig slapen.
Inmiddels een weekje verder en we zien al een beetje verbetering gelukkig.
Dus al me al gaat het eigenlijk wel goed met Sterre op dit ding na, maar ik heb weken lang mijn handen vol gehad.. huilen, in mijn armen slapen, even lachen en meteen weer huilen etc.... dus ja even achter de pc dat zat er niet in helaas.
En met mij prima, ben steeds meer de oude aan het worden en helaas dus ook de reumaklachten terug aan het krijgen haha,. Moet maandag weer naar de reumatholoog en dat vind ik erg spannend.
De kilo's vliegen er nog steeds af, dat vind ik wel erg gaaf hoor aangezien ik behoorlijk stevig ben.
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie!! En ja dagen zijn gevuld he haha, maar hopelijk voornamelijk met genieten?!! Hoe oud is Ruben nu? Jij bent nog niet aan het werk denk ik he?
Weet jij trouwens iets van Esje23?
Haar heb ik al helemaal lang niet gesproken en kan niet vinden of ze bevallen is. Neem aan van wel haha.
Super om je zo weer even te lezen haha..
Liefs