Hey,
Ja die weegschaal is ook mijn vriend geworden haha. Roken, ja dat is killing voor je gewicht vaak. Ik was al, 1,5 jaar eerder gestopt, dus ik had die kilo's al 😉...
Nu ben ik echter zo ziek geweest begin van de zwangerschap en daar ben ik behoorlijk wat door afgevallen, ben nu lichter als de afgelopen 2 jaar haha.
Oh heerlijk dat jij zo lang thuis kan blijven.
Ik ben permanent thuis, ben mn baan kwijt geraakt tijdens de zwangerschap. Ik zit sinds 1,5 nu in de WW. Dus op zoek maar er zijn haast geen banen joh, het is een ramp!!! Dus ik geniet van het thuis moeder zijn! Vind het stiekem niet erg meer nu, zou voor nu niet anders meer willen. Behalve dat de WW ook niets is.
Baby- bytes, daar zit ik niet op. Fijn dat het bij haar ook goed is gegaan.
Maandag gesprek over hoe nu verder, ze hebben nooit echt reuma mogen vast stellen omdat ik eerst een MRI moet krijgen daarvoor, maar ja zwanger dus dat kon niet. Nu verder kijken. Ze weten zeker dat het reuma is, nu de vraag of het ook degene is die ze denken.
Ja, ik heb hyves: sabrina46 is geloof ik mijn naam.
Ik woon in Tilburg in ieder geval en achternaam staat er bij mij niet bij.
Ik heb er foto's van Sterre op staan 😀 Nog niet van recent maar wel van tot 6 weken ongeveer geloof ik.
Voeg me maar toe, kun je me niet vinden moet je even die van jou doorgeven. Krijg vaak te horen dat ik onvindbaar ben haha.
Liefs