Luca heeft vandaag de mri gehad

Wij werden vanmorgen door het ziekenhuis gebeld, dat ze vanmiddag een uitvaller hadden en omdat wij op de spoedlijst stonden, konden wij in ons eigen ziekenhuis terecht voor een mri. Omdat we bang zijn voor de narcose, was dus het voorstel om het zonder te proberen. Als het niet mocht lukken, moeten we alsnog naar Utrecht om het onder narcose te doen..

Nou het is helaas niet gelukt.. Het manneke moest zo vreselijk huilen.. Hij werd in een soort kussen gelegd, dat ze oppompen en dan komt hij helemaal vast te liggen. Het was echt niet leuk! Ik en mijn man mochten mee naar binnen en kregen oordoppen in. Hij werd toen in een een tunnel geschoven en kon ons zien dmv een spiegeltje. Hij word toen het apparaat in geschoven. Het was werkelijk een oorverdovend geluid, toen het begon en hij moest er ongeveer 3 kwartier in liggen. Nou naar ongeveer 10 minuten hebben de artsen opgegeven. Hij moest zo huilen. Nou krijgen we volgende week vrijdag de uitslag, maar ze zeiden dat we er echt rekening mee moesten houden dat de test overnieuw moet , maar dan onder narcose.. Als ik dit van te voren wist, had ik het niet gedaan en dan toch maar onder narcose. Mijn man en ik hebben echt zo moeten huilen. Maar goed, hij ligt nu weer lekker en veilig in zijn bedje..

Bedankt voor het lezen, fijn dat ik dit even van mij af kon schrijven..

Groetjes Suus

Jeetje suus!!! Wat zullen jullie je vreselijk gevoeld hebben!!! Ach wat zielig voor dat mannetje, hij zal er niks van gesnapt hebben....
Laten we duimen dat het niet over hoeft inderdaad! Ik snap jullie keuze wel hoor, ik vind het ook t proberen waard toch? Helaas wist je dit niet van te voren...
Succes met afwachten! Liefs

Jee meis, wat klinkt dit naar. Hadden ze niet iets duidelijker kunnen zijn, hoe zo'n test verloopt?

Ik hoop voor jullie dat de test niet over hoeft. Heel veel sterkte.

Liefs Irene

jeetje en dan zo'n klein manneke.
ja heb wel al een keer een mri gezien bij een volwassene en daar had ik al het idee van pfff wat een naar ding. maar ja zo'n klein humpie kan natuurlijk nog niets duidelijk maken.
hoop voor jullie dat ze genoeg info hebben kunnen verzamelen.
sterkte ermee

Wat naar voor jullie! Ik hoop dat ze de gegevens die ze nu hebben toch kunnen gebruiken. En vooral ook dat de uitslag goed is! Ik duim voor jullie!
Liefs,
Dory

Hoi!

Meisie, wat hebben jullie een rotdag achter de rug!
Ik hoop voor jullie dat het toch genoeg is.
Heel veel sterkte en je kunt hier altijd je verhaal kwijt he?

Liefs en dikke digitale knuffel Monica

Terug
Bovenaan