Luca heeft vandaag de mri gehad

Wat een rotervaring.
Ik hoop dat ze toch alles goed kunnen zien en dat het niet over hoeft.

Ik vind dat de artsen het ook niet kunnen maken om jullie voor de keus te zetten met of zonder narcose.
Ik heb ook eens een mri gehad en ik hield het niet een vol wat een herrie en wat een klein ding is het.
Ze moeten dat bij die kleintjes gewoon standaard onder narcose doen.
Nu zitten jullie met een rotgevoel en zij misschien nog zonder info.

Sterkte met wachten.
En als je ergens mee zit schrijf het hier lekker van je af.

Gr Lique

heyhey

k wilde gisteren al regeren, maar nathalia werd wakker nadat ik op "mijn" topic had gereageerd.

wat vervelend zeg :(
ook ik hoop natuurlijk dat hij dit niet nog een keer hoeft mee te maken.

heel veel sterkte met t wachten van de uitslag.

liefs, do

Hey meiden,

Bedankt voor jullie steun.
Vanmorgen belde onze kinderarts en zei dat ik op de wachtlijst ben gezet in ons eigen ziekenhuis........ Ik zei tegen haar, dat wij gister al opgeroepen waren. Dus toen keek ze in de computer en bood haar excuses aan en ook omdat ze ons niet kon voorbereiden. Ik zei, dat dat misschien wel prettig was geweest, ook omdat hij geen knoopjes op zijn kleren mocht hebben en dat hoorde ik pas in het ziekenhuis. Hij had een kruippak aan met een romper en op allebei zitten knoopjes, dus hij lag ook nog eens alleen in zijn luier. Hij had het wel warm zat hoor, want hij huilde zo hard, dat hij het niet koud kon krijgen... ggrrr Ook het beeld dat hij zo in een tunnel werd geschoven en je alleen zijn ogen in een spiegel kon zien, was echt ....

Onze kinderarts belt vanmiddag terug, nadat ze met de radioloog heeft gesproken en dan horen we of het nogmaals moet en dan in het wilhaminaziekenhuis en dan onder narcose. Maar ik hoorde van vrienden van ons, dat je kind onder narcose zien gaan, ook bepaalt geen pretje is.. Iemand hier ervaring mee??

Groetjes en bedankt meiden

Hoi Suno,

Ik heb er geen ervaring mee als ze nog zijn klein zijn maar, met melanie was ze de eerste keer 2 en de tweede keer bijna 4 jaar.

De eerste keer wist ze nog niet echt wat er ging gebeuren en liet het eigenlijk over haar heen komen.

De tweede was ze al een stuk groter en was inmiddels al goed bang gemaakt door een dokter met als gevolg dat ze bang was voor alles wat een witte jas aan had.
Dus toen was het flink gillen geblazen en daardoor was het niet echt fijn maar het is zo gebeurd.

Ik zou me daar niet zo heel druk over maken.Is het zo dat ze echt een volledige narcose krijgt of gewoon een roesje?

Dat zou je nog even kunnen vragen.

Gr Lique

P.S ik hoop natuurlijk dat hij helemaal geen MRI nodig heeft en dat alles gewoon goed te zien was.

Nou we zijn net gebeld en de mri is niet gelukt. We moeten nou naar Utrecht. Toch gaan ze het ook proberen in Enschede of Zwolle. Waar de wachtlijst het kortst is, zeg maar. Ik baal er wel van.
Hij moet dan onder algehele narcose. dus met infuus enzo..

Terug
Bovenaan