<p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Hi dames, Mijn eerste topic hier en had gehoopt op een tof “yeah zwanger zonder zorgen”-topic maar de realiteit is dat ik nu met koppijn op de bank zit na een emotionele dag. 16 okt NOD. 20 okt positief getest. Schrok er van “want we gingen het proberen en we zouden het wel zien” BIEM in 1 x raak. Maar o wat waren we blij! We zijn er van bewust dat dit ook niet vanzelfsprekend is. 23 okt in de avond een kleine bloeding, dat ging door t.m. 25 okt. Helder rood bloed, minder dan mijn menstruatie, alleen bij afvegen. 25 ook ongesteldheids achtige krampen. Aangezien Google dan je beste vriend wordt en ik alle topics o.a. hier had uitgekamd wist ik dat het 2 kanten op kon gaan. 26 okt verloskundige gebeld en ik kon 2 dagen geleden terecht voor een inwendige echo. Er was niets te zien. Gewoon niets. ? We moeten 9 nov terug komen voor een echo. Het kan nog steeds 2 kanten op gaan volgens VK maar we kunnen er vanuit gaan dat het een miskraam is. Of het is nog even te vroeg om iets te zien. Grensgeval? <br /></span></p><p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Jeetje wat duren die dagen lang. Koppijn, moe, tetten die op knallen staan en gewoon lekker misselijk in de ochtend. Ook wel een beetje zenuwachtig want wat als het buiten baarmoederlijk is? De bloedingen waren een week geleden namelijk. Damn, blij dat ik het even van me af kan schrijven. Zullen vast meer zijn die dit mee hebben gemaakt of er ook midden in zitten. Bedankt voor het lezen. ?</span></p>