Lucky shot? Of toch niet...

<p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Hi dames, Mijn eerste topic hier en had gehoopt op een tof “yeah zwanger zonder zorgen”-topic maar de realiteit is dat ik nu met koppijn op de bank zit na een emotionele dag. 16 okt NOD. 20 okt positief getest. Schrok er van “want we gingen het proberen en we zouden het wel zien” BIEM in 1 x raak. Maar o wat waren we blij! We zijn er van bewust dat dit ook niet vanzelfsprekend is. 23 okt in de avond een kleine bloeding, dat ging door t.m. 25 okt. Helder rood bloed, minder dan mijn menstruatie, alleen bij afvegen. 25 ook ongesteldheids achtige krampen. Aangezien Google dan je beste vriend wordt en ik alle topics o.a. hier had uitgekamd wist ik dat het 2 kanten op kon gaan. 26 okt verloskundige gebeld en ik kon 2 dagen geleden terecht voor een inwendige echo. Er was niets te zien. Gewoon niets. ? We moeten 9 nov terug komen voor een echo. Het kan nog steeds 2 kanten op gaan volgens VK maar we kunnen er vanuit gaan dat het een miskraam is. Of het is nog even te vroeg om iets te zien. Grensgeval? <br /></span></p><p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Jeetje wat duren die dagen lang. Koppijn, moe, tetten die op knallen staan en gewoon lekker misselijk in de ochtend. Ook wel een beetje zenuwachtig want wat als het buiten baarmoederlijk is? De bloedingen waren een week geleden namelijk. Damn, blij dat ik het even van me af kan schrijven. Zullen vast meer zijn die dit mee hebben gemaakt of er ook midden in zitten. Bedankt voor het lezen. ?</span></p>

Heel veel sterkte en ik begrijp dat je nog even hoop houdt! 9 november duurt nog wel heel lang zeg. Ik heb ook eens een miskraam gehad, en de dag daarvoor namen mijn zwangerschapskwaaltjes al af. Borstel voelden weer gewoon "normaal". Maar bij jou zijn alle kwaaltjes er dus nog gewoon. Wat zou er gebeuren wanneer je nu een zwangerschapstest zou doen? Ben benieuwd....en nogmaals heel veel sterkte en succes!!

Dank je voor je reactie.. de VK heeft mij op het hart gedrukt om vooral geen test te doen omdat bij een eventuele miskraam het HCG hormoon alsnog in mijn bloed zit. Dit kan zorgen voor valse hoop. Dus doe ik dat maar niet. Alhoewel de verleiding groot is natuurlijk ?

Als je het vervelend vind om zo lang te wachten, zou je misschien kunnen overleggen of je bloed kan laten prikken op hcg. Als je nog zwanger bent, zou het elke 2-3 dagen moeten verdubbelen (dus 2x prikken met tenminste 2 dagen ertussen). Aan de hand van het verschil tussen de twee hcg waardes kunnen ze misschien ook een voorspelling doen. Dat deden ze bij mij tenminste toen ik met mijn vermoedelijke bbz zat (bleek het ook te zijn in mijn geval). Ik had overigens toen nog geen bloedverlies, en later met een zwangerschap die resulteerde in een kindje dat hier nu rondkruipt wel. 

Ik heb toen trouwens gewoon alsnog getest, vooral om te kijken of ik kon zien of het streepje duidelijker of minder duidelijk werd. Je weet immers toch al dat het foute boel kan zijn en dat je zelfs bij een miskraam nog hormoon in je lijf hebt/kan hebben. Dus is ook maar een beetje hoe nuchter je er zelf in staat, je moet nu bij een positieve test gewoon niet denken: 'YES, dus toch nog gewoon zwanger'. Overigens is dat zelf testen wel de minder betrouwbare versie van het hormoon niveau in het bloed laten bepalen, en werkt alleen zolang je teststreep niet volledig verzadigd is, want dan kan je namelijk niet echt een verschil zien tussen de ene en de andere dag. 

Sowieso sterkte met deze spannende tijd!

Dank je wel voor je reactie! 
daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Ben alleen geen fan van naalden (ja ik hou mn hart vast als ik dan wel ooit moet bevallen..) omdat mijn aders vrij laag liggen. Voel me dan net een speldenkussen dus zoek dat liever niet op. 
Dilemma's ?

Hier met iui traject bezig vorige maand vroege mk gehad wat ik niet gemerkt heb dacht altijd dat je behoorlijk krampen en erge bloedverlies moest hebben masr niet gehad gehad  2 sep iui gehad 16 sept testen 3 dagen lang positief had wel 1 dag  licht bloed dus 17sep  echo en 18 sep bloed geprikt ook positief 9 okt dan voir echo geweest was niks te zien terwijl ze eerst wel iets in de baarmoeder zagen 17 sep dus de echo viel ons rauw op ons dak en de gyn was ook erg zakelijk we hadden in ons achterhoofd dat het te vroeg kon zijn of dat we geen hartje zouden horen masr niet dit  nu mag ik donderdag weer gaan testen dus ik ben wel voorzichtig met testen als je positief test met bloed is dus niet altijd innesteling maar kan ook mk zijn geeft ook positieve testen tot nu toe nog geen bloed wel het gevoel van menstruatie masr vrijdag  opgeblazen gevoel en krampen gehad 

Jeetje Caroline, ik kan me voorstellen dat het heftig was. Vooral als de gyn zo koeltjes is!
Hoe is je test gegaan gister??? 

Ik heb besloten gewoon af te wachten tot maandag. Fingers crossed ?? 

Hoi afgelopen woensdag ongesteld geworden helaas mocht vandaag (donderdag) testen maar is niet meer nodig morgen(vrijdag) weer opnieuw het traject in en weer beginnen met echo of er eitjes rijpen en dan weer hormonen  spuiten 
Gebruiker ik ga voor je duimen dat het goed is het kan alle kanten nog op gaan 

Terug
Bovenaan