Lucky shot? Of toch niet...

[quote quote=10370515]Hoi afgelopen woensdag ongesteld geworden helaas mocht vandaag (donderdag) testen maar is niet meer nodig morgen(vrijdag) weer opnieuw het traject in en weer beginnen met echo of er eitjes rijpen en dan weer hormonen spuiten Gebruiker ik ga voor je duimen dat het goed is het kan alle kanten nog op gaan[/quote]
Ahhh nee wat verdrietig! Zo'n traject zal al veel energie kosten en dan weer een teleurstelling.. ik ga ook keihard voor jou duimen dat de volgende poging een succes wordt!! 

Nou meiden gister DE echo... D-day. VK zag onrust in mijn buik en niet op een positieve manier. Ik kon gelijk terecht in het ziekenhuis en na 3 echo’s (ja joh kijkdoos voor iedereen) , bloedafname en urine afname is het vermoeden bevestigd en moet ik straks onder het mes vanwege een buitenbaarmoederlijke zwangerschap  Het vermoeden is dat het in mijn eileider zit en deze zal ik dan ook verliezen. Er zit aardig wat bloed achter in mijn baarmoederholte. Ze gaan ook gelijk kijken of ik misschien endometriose heb of dat ze een andere oorzaak kunnen vinden. GODVER  

Eergister vanaf 0700 gewacht in het ziekenhuis maar door het lange wachten op de COVID test uitslag en beperkt aantal OK’s beschikbaar ging eergister rond 1900 toch de operatie niet door. Nachtje blijven slapen en gister om 0830 toch geopereerd. Vrucht bleek in de rechter eileider te zitten en de eileider is daarom weg gehaald. Ook wat verklevingen te zien in de buikholte en linker eileider wat kan wijzen op endometriose. Ook een biopt genomen van wat structuren in de buikholte waar niet helemaal duidelijk van was wat het is. Van de biopt krijgen we met z’n 14 dagen de uitslag. Ook hebben we met z’n ca 6 weken weer een afspraak bij de gynaecoloog hoe nu verder. Doorlaatbaarheid van de eileider moet getest worden, als die ook verkleefd blijkt te zijn dan is IVF onze enige optie. ?

Oh jeetje wat ontzettend piep zeg! Eerst al dat wachten, en dan dit als uitslag is natuurlijk ook flink slikken! Heel veel sterkte er mee! En wat spannend dat je ook nog niet weet of het links wel goed genoeg is om mee zwanger te kunnen worden. Ik wist zelf na een bbz die spontaan afbrak al een hele tijd dat rechts verpest was bij mij, maar links bleek bij mij ok te zijn met de HSG, maar die spanning van dat als dat niet goed blijkt en dat je dan meteen aan kan sluiten bij de wachtrij voor IVF, dat vond ik toch wel heel heftig destijds.
Hopelijk mag dat jou ook bespaard blijven en krijg je straks een goede uitslag terug van de biopt en is er nog wat met links te beginnen!

Terug
Bovenaan