maken jullie kindjes ook zoveel geluid met slapen?als boas diep slaapt is t wel stil,maar als hij wat lichter slaapt hoor je hem ademen(hummm,hummm zegt ie dan) en kreunt en steunt hij heel veel.soms ademt hij ook heel snel en kort.mn schoonmoeder merkte het ook al op en sindsdien ben ik wel een beetje bezorgd.
en wat me vanmorgen opviel baarde me ook wat zorgen.boas begint namelijk wat vet op zn bovenbeentjes te kweken en waar de luier om zn beentjes zit zit een deuk!
zou de luier te strak zitten of is dat normaal?het word wel tijd voor maatje 2,maar ik heb nog een pak 1 staan en qua absorbsie gaat t nog goed,maar zou de luier dan om zn bovenbeentjes te strak zitten?
groetjes kari en een kreunende,gedeukte boas
en wat me vanmorgen opviel baarde me ook wat zorgen.boas begint namelijk wat vet op zn bovenbeentjes te kweken en waar de luier om zn beentjes zit zit een deuk!
zou de luier te strak zitten of is dat normaal?het word wel tijd voor maatje 2,maar ik heb nog een pak 1 staan en qua absorbsie gaat t nog goed,maar zou de luier dan om zn bovenbeentjes te strak zitten?
groetjes kari en een kreunende,gedeukte boas