luidruchtige baby en luiervraagje

Hoi Kari,

Probeer je niet al teveel zorgen te maken, hoor! Er zal vast een logische verklaring voor zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er bij Esther niet echt naar gekeken heb, dus misschien zit het er bij haar ook wel? Of misschien zit daar gewoon een aanhechtingspunt van een spier? Waar bij mij knokkels uitsteken op mijn handen zitten bij haar ook deukjes, omdat daar omheen allemaal vet zit. Dus misschien dat het zoiets is? Als je mannetje verder tevreden is en zijn beentjes goed kan bewegen, is het vast niets ernstigs!

Liefs,

Eveline

tanx!het zal ook wel loslopen.achja,die moedergevoelens he.
en,voel je je al zwanger?.ik moet ook uitkijken hoor.wij vrijen al 2 weken weer en ik slik de minipil wel,maar niet altijd even op tijd.bovendien begon ik met de pil 1 dag voor we het weer deden,dus veilig.....nee.maar ik blijf heel eigenwijs denken dat t nu nog niet kan,na 5 weken.ik was gisterochtend wel misselijk,maar had al ergens anders gelezen dat je je van de teruglopende hormonen ook behoorlijk zwanger kan voelen.maandag vraag ik bij de huisarts de gewone pil voor een half jaar en daarna gaan we er weer voor
kari

Haha, ben ergens wel blij dat ik niet de enige ben...kunnen we straks misschien gezellig samen naar het november-moeders-forum!  
Voel me nog niet zwanger (afgezien van de vermoeidheid, maar die heeft ook een duidelijk aanwijsbare andere oorzaak in de vorm van dat kleine frummeltje in de wieg), maar ik merk dat ik al wel weer in zwangerschapspatronen verval: ga opeens weer letten op wat ik eet enzo. Heel stom, want hoe groot is de kans dat ik echt zwanger ben nu helemaal?!
Ik heb een testje besteld, die is er dinsdag. En als ik dan nog niet ongi ben, ga ik die toch maar ff doen. En als ik een week later nog niet ongi ben, dan maar weer. Ik laat het wel weten!

maar je hoeft toch nog niet ongesteld te worden met 7 weken?ik kan me niet voorstellen dat ik volgende week al ongi word.ik ben nog niet eens uitgevloeid.sterker nog:ik weet eigenlijk noet eens of je met de minipil wel ongesteld word??ik heb geen stopweek.
ik zal t hier eens vragen.
doei!!

Terug
Bovenaan