Luier verschonen een groot drama..

[quote quote=10330736]Onze dochter had altijd vocht in haar oren en een luier verschonen was vreselijk. Wat je zegt; afleiden helpt niet. Ze krijste werkelijk alles bij elkaar, probeerde om te draaien of schopte ons. sinds ze buisjes heeft is het over en ligt ze gewoon rustig en kletst ze wat. de eerste keer toen ik haar neer wilden leggen om te verschonen, nadat ze buisjes had, zette ze zich gelijk schrap en begon te krijsen en ineens zag je haar denken, rustig worden en rustig liggen. Het was zo’n gewoonte geworden, dat ze eerst echt moest ervaren dat het ook geen pijn kon doen. Dus lang verhaal kort; laat haar oren checken![/quote]
Wauw ik wist dit helemaal niet! Wij moeten idd over een maand terug naar de dokter voor controle of de neusamandelen verwijderen genoeg is geweest, of dat ze toch buisjes nodig heeft. Nou aan dit verhaal te horen ben ik dus bang dat ze idd ook buisjes gaat krijgen..
 
Wij verschonen om dezelfde reden altijd staand. Minder gevecht en gedoe. 
 
Ik leg bij een poepluier altijd een verschoonmatje op de grond tegen vallende stukjes ?
Mijn zoontje mag dan altijd even een filmpje kijken op mijn telefoon of kleuren in een app. 
Hij blij, ik blij en snel klaar. 
 
Mijn zoontje van 15 maanden HAAT aankleden en verschonen echt al vanaf t begin drama, luierbroekjes zijn handig omdat hij daar niet perse stuk voor hoeft te liggen en ik doe t altijd op de bank met de tv aan zodat ie toch een beetje word afgeleid 
 
Terug
Bovenaan