Luier verschonen is één groot drama

Hoi,

dank je wel voor al jullie reacties. Wij zijn dus niet de enigen met dit probleem. Maar het lijkt erop dat het te maken heeft met een sprongetje. Sinds gistermiddag gaat het namelijk weer stukken beter. Nu vindt ze het soms juist weer heel gezellig op het aankleedkussen. En ze is weer veel vrolijker dan de afgelopen weken. Kan zich langer zelf vermaken en valt ook minder.
Maar we juichen niet te vroeg. Misschien is het morgen weer anders....

Janneke

(even tussendoor:) nou das ook grappig ik "ken" een Floor en die heeft een dochter Janneke, bijna een jaar oud. haha.

ps even een tip, ik geef Fleur altijd iets anders, OF ik poets even haar tanden en daarna geef ik de borstel die gaat ze dan helemaal aflebberen enzo. (lekkere tandpasta)
Dus dan kan ik ff lekker op een normale manier haar luier verschonen, veel fijner dus.

Hoi,

wij proberen nu ook steeds iets anders te geven. Vaak gaat het goed, maar een enkele keer begint ze weer meteen te draaien. Wat tegenwoordig wel vaak helpt is haar een flesje met water of diksap in handen geven. Daarmee vindt ze op de een of andere manier troost, want ze valt er ook vaak mee in slaap. 't werkt bij haar min of meer als een speen.
Maar over het algemeen zijn we elke keer weer opgelucht als we zonder problemen de luier hebben kunnen verschonen.
Morgen gaan we een weekje op vakantie, dus we zijn ook erg benieuwd hoe het dan allemaal zal gaan.

Groetjes Janneke

Hallo,

Mijn dochter is nu 11 maanden oud. Ze vond aankleden nooit leuk, maar nu krijst ze de boel bij elkaar en wil steeds gaan zitten of staan, draaien. Dat schreeuwen en dat dwingende vind ik zo moeilijk en zo vervelend. Ik negeer het gedrag, probee rrustig te blijven en zet haar steeds in de houding waar ik haar in wil hebben. Afleiden met dingen in haar hand geven helpt ook niet meer. Ik vind het zo moeilijk.....Hoop maar met mijn geduld en consequentheid dat dit gedrag snel overgaat.

Wie heeft er nog tips?

Marlise.

Terug
Bovenaan