luier zit goed - toch rug nat?

Ik heb altijd pampers ,maar ben 1x gewisseld naar Huggies omdat ik die gekregen had. Na twee luiers heb ik het hele pak in de vuilnis gesmeten. Binnen 1 uur waren mijn kinderen kletsnat en dat twee keer achter elkaar.
Ik ben dus meteen teruggekeerd naar pampers, daar is me dat nog nooit bij gebeurd!
 
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde verhaal, Huggies zijn echt waardeloos!!! Akim was ook telkens nat 's morgens. Echt sneu, misschien heeft hij al de hele nacht nat gelegen. En ook nog, alles kan weer in de was....We zijn toen pampers gaan kopen, en inderdaad, geen last meer van natte rompertjes!
En wat schilt het eigenlijk in prijs... Misschien een euro of 2!!

Veel succes nog,

Vivian
 
ik koop luiers in de aanbieding dus ik gebruik vele merken dus ook huggies pampers kruidvat ect. en ik vind alle luiers prima. zo zie je maar weer dat iedereen een eigen voorkeur heeft voor luiers.
 
Ik gebruik dus juist geen pampers meer want daar iedere ochtend was mijn zoontje nat. Nu gebruik ik gewone kruidvat!( echt waar) luiers en dan een maatje groter ennnn probleem weg.
 
Kortom de luier moet maar net bij je kindje passen. De ene pasvorm past net wat beter bij de ene baby en de andere net wat beter bij de andere baby. Net zoiets als schoenen eigenlijk, de ene pasvorm zit fantastisch bij de een en vreselijk bij de ander.
 
Klopt laatste anoniem! Denk dat het inderdaad per kind verschillend is. Ik heb gewoon de pech dat mijn heren nu al liever merkkleding (pampers) dragen!!!!

Dat wordt me nog wat!
 
Mijn zoontje weegt nu 8,5 kilo en zit net weer op zo'n overgang dat hij naar een groter maatje moet. Tot nu toe heb ik dit elke keer gehad wanneer hij toe was aan een groter maatje: iedere keer om de haverklap nat. volgens mij moet je gewoon een maatje groter gaan!!
 
Terug
Bovenaan