Luierdrama

<p style="text-align: left;">Hi, onze kleine is 7 weken en poept ongeveer om de dag. Ze krijgt flesvoeding nutrilon. </p><p>Wanneer ze poept klinkt t als een natte scheet en is alles er al naast gelopen zodra je het hoort. </p><p>Ze draagt pampers maat 1. Kruidvat maat 1 was te klein en maat 2 veel te groot. Ook bumblies en etos maat 2 is nog te groot.</p><p>We vouwen de randjes goed naar buiten.... Iemand een goede tip? </p>

Kun je maat 2 niet strakker dicht plakken? Dat heb ik namelijk gedaan toen het er ook steeds uit kwam. Ik gebruik kruidvat luiers dus geen idee hoe die van pampers vallen maar het is te proberen. 

Bij mij gebeurde het ook bij het merk pampers. Ook was maat 1 van kruidvat te klein en maat 2 te groot. Ik heb toen toch maat 2 geprobeerd en dit ging uiteindelijk beter omdat er meer inpast lijkt wel. Misschien heb je het al geprobeerd, maar bij mij hielp het wel.

Ik vond kruidvat maat 1 veel kleiner dan die van pampers. Mijn dochter is nu 6 weken en draagt al maat 2. Ja wel wat groot maar ze lekt niet meer. Wat voor heen met maat 1 wel was. Wij gebruiken wel pampers omdat we deze fijner vinden. Zou toch voor maat 2 gaan. Succes

Hier hetzelfde hoor! Ik gebruik ook maat 2 ook al vind ik het veel te groot lijken. De sluitstrips gaan zelfs over elkaar heen, maar hoef nu niet meer te hollen om te verschonen en ook in de nacht komt het er niet meer naast. Maat 1 is inprincipe tot 5 kg, maar dat hebben we zeker niet gehaald (overgestapt toen hij 4,2 kilo was)?

Hier hetzelfde hoor! Ik gebruik ook maat 2 ook al vind ik het veel te groot lijken. De sluitstrips gaan zelfs over elkaar heen, maar hoef nu niet meer te hollen om te verschonen en ook in de nacht komt het er niet meer naast. Maat 1 is inprincipe tot 5 kg, maar dat hebben we zeker niet gehaald (overgestapt toen hij 4,2 kilo was)?

Ze zeggen dat als je kindje naast de luiers plast en poept dat de luier dan te klein wordt/is. Tijd om over te stappen naar maat 2 dus ;-) Plak de strips over elkaar heen en klaar. Succes! 

Terug
Bovenaan