Luierdrama

Maat 2 gebruikt en helaas 2 van de 2 x ernaast gepoept. En dan letterlijk poepen en a la minute verschonen maar toch is het ernaast /overheen gelopen. De luiers zitten echt goed en met plas is er nog niets gelekt, ook ni maat 1. Zowel kruidvat als pampers. Ze poept gewoon ineens erg veel en dun. Maar zou een luier toch op gemaakt moeten zijn. 

Nee de romper past ook prima. En is zeer zeker niet de klein. Ook t broekje wat eroverheen zit is prima. Ik snap er echt niks van. Maar ze poept ook echt een grote hoeveelheid ineens. 

Mijn dochter is nu 12 weken, vanaf geboorte gebruiken we lillydoo luiers nog nergens last van gehad. We hebben 1x uit nood pampers gebruikt en t was meteen raak. Als het binnen budget is zeker proberen waard.  Heb het zelf niet geprobeerd, maar heb begrepen dat lidl luiers t ook goed doen. Hopelijk heb je er wat aan.  

Wij zijn overgestapt van pampers naar Lidl luiers voor de nacht omdat onze zoon veel plaste. Deze werken super en zijn niet zo duur. Misschien helpt dit ook voor jou kindje?

Lillidoo en lidl nog niet geprobeerd, ga ik proberen. Ik kreeg ook nog de tip om 't randje bij rug en buik naar binnen te vouwen. Ik probeer graag alles haha. Romper zitten zeker niet te strak is ook maat groter dan de kleding. 

Terug
Bovenaan