luierdrama

eehhhhmmm, ik geloof dat er nu ook even flink gesport moet gaan worden, want er hangt een behoorlijke gifwolk om Marit heen..................

Lukas heeft die periode ook gehad. Gelukkig is het bij hem echt een periode geweest (die helaas lang heeft geduurd) ook nu licht hij nog niet echt stil maar de luier kan ik meestal goed verschonen. Wat bij hem redelijk werkt is een speen geven. Die krijgt hij normaal gesproken alleen met slapen gaan.

Je kunt eens proberen je kleine iets in zijn handen te geven, een borsteltje, beertje of een ander speeltje.. Ze zijn dan zo gefascineerd met dat speeltje bezig dan je met gemak de luier kunt verschonen..

Kay blijft altijd prima liggen.. Maar ja,.. Daar hebben we dan ook onze maatregelen in genomen. Hij heeft namelijk tussen de commode en het plankje erboven een kapstokje waar we een boel leuke dingen aan hebben hangen. Zoals oa  dit ding;

Het is van Tiny Love (Wind Chimes) en als je het aanraakt hoor je allemaal vrolijke geluidjes! Hij pakt er altijd een in zijn hand en slingert het op en neer.. Het is een echte aanrader!!

Dus zolang je je kleine iets te spelen geeft is het een stuk makkelijker!

Succes,

Esmé mv Kay

Hier is het ook een drama...ik geef haar wel wat in der haden maar draaien wil ze toch. Dus is gewoon een gevecht ik klem haar met mijn linker arm terwijl ik met mijn rechterhand de boel schoonmaak. Gaat wel weer over.

tot nu toe blijt Tess nog redelijk liggen, dus ik hoop dat jullie haar niet op ideeen hebben gebracht.

Groetjes sandra

Of een spiegel achter de commode plaatsen aan de muur dat wil ook nog wel  eens helpen

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan