Luieremmer/diaperchamp/nappywrapper??

Hebben jullie ervaring met een speciale luiervuilnisbak met of zonder casettes?
Ik overweeg er een aan te schaffen maar twijfel of het handig is.

xx Kirsten
 
Hi,wij hebben gewoon een ouderwetse luieremmer.. Er komt met enige regelmaat een ietwat onsmakelijke lucht uit (luiers van een 2-jarige die met de pot mee eet),maar als je er regelmatig een schone zak in doet is er niks aan de hand..

Zo n diaper champ ea is waarschijnlijk wat lekkerder qua luchtjes,maar vind m persoonlijk best aan de prijs. Vooral als je bedenkt wat die cassettes kosten en hoeveel je er nodig hebt in een gemiddelde maand!

Ach,tis een afweging he...
 
wij hebben een gewone luieremmer vind die laatste nieuwe snufjes apparatuur overdreven duur daar begin ik niet aan en we hebben ook geparfumeerde zakjes dus dat komt wel goed.
 
Volgens mij heb je ook van de grote luieremmers waar gewone vuilniszakken in kunnen.

Wij hebben een gewone luieremmer en geparfumeerde zakjes wij wonen op een flat dus ga niet voor elke poepluier de straat over om naar de container te lopen,1 keer per dag legen en dan moet het goed komen hoop ik.
 
Wij gaan gewoon het weggooien in de vuilnisbak buiten is maar 2 meter lopen. Wel hebben we van die geurzakjes gehaald voor als je een keer onderweg bent en dan vind ik het niet heel fijn dat ik stinkluier daar in moet gooien.
 
Hoi,
Wij hebben een diaper champ, daar gaan gewone pedaalemmer zakken in, geen cassette's. Hij is inderdaad wel behoorlijk duur, maar ik ben er wel tevreden over. Wij verschonen de zak pas als hij vol is en dat gaat eigenlijk altijd wel prima. Alleen in de zomer ruik je het even goed helaas, dus dan is het wel een kwestie van verschonen. Tja je moet nemen wat je handig lijkt!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan