Luieremmer/diaperchamp/nappywrapper??

hoi, ik kom van maart. heb 2x een ouderwetse luieremmer gehad maar vind het zo vies! gaat echt stinken gaat het nu gewoon gelijk in mijn container gooien die staat in me tuin!
 
Hoi,
Ik ben ook van het maart forum :) ik heb voor 12 euro een diaper champ gekocht op marktplaats. Het lijkt mij erg handig, ook omdat je gewoon normale vuilniszakken kunt gebruiken.
Omdat ze niet al te mooi zijn en zo groot, heb ik hem opgepimpt door hem te spuit lakken. in de kleur van het kamertje, lime groen. Super gaaf geworden :) nu hoort het er helemaal bij en is een meubelstuk op zich haha :) ik ben benieuwd of het bevalt..zo niet, dan ben ik niet duur uit!

Succes met beslissen en fijne zwangerschap!

Liefs, marit
 
Meteen in de klikocontainer buiten!. Kleine moeite groot plezier! Gaat echt stinken anders en ik vind het een vies idee, die poep luiers op je kamer,
(Sorry bemoei me er even mee)
groetjes en nog allemaal een fijne zwangerschap en bevalling.
Groetjes Mamma van vier kids (drie dochters en sinds kort een zoon!)
 
Hay meid,

Ik neem bewust geen luieremmer.......dit omdat je dan wacht tot de emmer vol is terwijl je ze beter gelijk mee kan nemen naar beneden..........

xxxxxxxxxxxxxxx
 
Ik heb van die zakjes gekocht en die gebruiken we alleen voor in de nacht want als het donker is dan loop ik liever niet naar buiten. En natuurlijk voor in de luiertas ik heb geen moment een luieremmer willen hebben het idee al vind ik enorm vies om die luiers er vies in te laten liggen.
 
Die luier-emmer vind ik super handig. Alleen die navul cassettes zijn inderdaad vreselijk duur. Ze verkopen een soort variant bij de HEMA. Ook schijnen er soorten te zijn waar je zonder cassette, maar gewoon met vuilniszakken kunt werken.
 
ps: niet iedereen kan meteen ff naar buiten met een stinkluier. Wij wonen in een boventoon ing in Amsterdam en moeten de poeliers dus wel bewaren... helaas.
 
Terug
Bovenaan