Luieremmer of niet??

Wij hebben er toen 1 aangeschaft en zowat niet gebruikt en telkens alles meteen in de kliko gegooid, en zoals iem al schrijft er zijn van die parfumzakjes en die deden we er wel altijd omheen voordat we de poepluier weggooiden in de kliko, vooral in de zomer iets fijner.

Nu zwanger van de 2e, en die luieremmer gaan we geen gebruik van maken.

Gr en succes
 
WIj hebben hier ook een luier emmer.
Doe er gewoon een pedaalemmerzak in deksel erop en je ruikt niets.
Gewoon iedere morgen zak eruit en nieuwe erin!
Niets aan de hand!
 
Ik heb van die luierzakjes met luchtje gekocht, en daar heb ik goeie ervaring mee. die doe ik in een basic luieremmer met deksel en dan gewoon in een vuilniszak in de kliko.

 
Hier ook een gewone prullenbak. Poepluiers worden direct in een geparfumeerd zakje in de kliko gegooid. Plasluiers gaan wel in de prullenbak en die legen we iedere dag.
 
Bedankt voor al jullie reacties.... Ik ben er nog steeds niet helemaal uit... We hebben nu besloten om het eerst zonder te proberen en als het ons niet bevalt alsnog een emmer te kopen...

Bedankt in ieder geval...

Gr. Cathy
 
Hier hadden we bij de eerste wel een luieremmer, maar op een keer na hebben we die nooit gebruikt. De lúcht die eruit komt als je er weer een vieze luier bij wilt doen. De hele babykamer vergeven van de stank. Neem ze liever meteen mee naar beneden. Plasluiers kunnen gewoon in de binnenemmer, poepluiers gooien we buiten weg. Gaat prima.
 
Wij hebben tijdens onze eerste zwangerschap zo'n luieremmer gekocht, waar je geen cassettes voor nodig had.....gewoon vuilniszak erin en het ding dichtdoen....

Nou, kan je vertellen dat ik echt niet meer zonder wil. Geen last van de stank en ideaal in gebruik.
Eens in het half jaar maak ik hem goed schoon, zodat de binnenkant niet blijvend stinkt.

Wij wonen zelf in een appartement en hebben dus geen kliko en dan is zo'n luieremmer echt aan te raden....maar kan me best voorstellen dat als je in een "gewoon" huis woont, je net zo goed in de kliko kunt gooien
 
Terug
Bovenaan