Luieremmer

Hoi! Ik ben op zoek naar ervaringen met goede luieremmers. Wij hebben momenteel een gewone met een afvalzakje erin, maar ik vind dit eigenlijk helemaal niet fijn. Iedere keer als je de klep open doet komt er zo’n vieze lucht uit, verschrikkelijk. Zeker nu de tweede op komst is wil ik gewoon een goede emmer hebben. Iemand tips? Iets wat dus geen of minimaal geurtjes afgeeft en wat hygiënisch te legen is?

Wij hebben een tommee tippee luieremmer. Er zit een hele lange plastic zak in die je met het systeem draait zodat de luier luchtdicht zit verpakt. Je gooit aan het eind een lange slinger met apart verpakte luiers/doekjes weg.

Die tommie tippee heb ik ook, je ruikt niks maar de navullingen zijn wel aan de prijs. Je doet er wel lang mee vind ik.

Wij gooien eind van de dag de luiers van de kids in de restafvalbak verderop in de straat. Als je geen pasjessysteem hebt, kan dat ook nog. Scheelt een hoop geld en stank.

Je luiers en doekjes in een afsluitbaar (luier)zakje doen en dat vervolgens in de afvalbak, is dat wat?

Mijn partner wil ook een gewone afvalbak met klep ipv een dure luieremmer (zoals de ippi of tommee tippee ) maar ik ben ook bang voor de stank (Bij ons komt de baby op onze kamer te liggen). Dus ik blijf dit topic even volgen

Wij hebben de emmer van WeToo en zijn erg tevreden! Er kunnen gewoon normale zakken in, wij hebben altijd lavendelzakken van de lidl. Enige is dat je wel vaak moet verschonen, maar dat vinden wij net zo fris. En ze hebben de emmer in heel veel kleuren!

[quote quote=10466514]Wij gooien eind van de dag de luiers van de kids in de restafvalbak verderop in de straat. Als je geen pasjessysteem hebt, kan dat ook nog. Scheelt een hoop geld en stank.[/quote]
Wij gooien de luiers einde van de dag ook gewoon in onze restafval container idd, maar dan nog hangt die stank in zijn slaapkamertje.

[quote quote=10466485]Die tommie tippee heb ik ook, je ruikt niks maar de navullingen zijn wel aan de prijs. Je doet er wel lang mee vind ik.[/quote]
Ik vind die navullingen idd ook wel aan de prijs ja. Hoe lang doen jullie er ongeveer mee? Zag dat er ongeveer 90 zakjes in zitten ofzo?

Terug
Bovenaan