Luieremmer

[quote quote=10466524]Wij hebben de emmer van WeToo en zijn erg tevreden! Er kunnen gewoon normale zakken in, wij hebben altijd lavendelzakken van de lidl. Enige is dat je wel vaak moet verschonen, maar dat vinden wij net zo fris. En ze hebben de emmer in heel veel kleuren![/quote]

Oké en jullie merken ook dat hij gewoon goed luchtdicht afsluit? Dus dat je geen geurtjes hebt als je er een luier in hebt gegooid?

Ik doe poepluiers in een zakje en gooi ze bij de achterdeur buiten en dan gooi ik ze 's avonds in de kliko. In 4 jaar tijd nooit een luieremmer gemist, want het stinkt idd altijd naar poep in een slaapkamer, zo vies.

Wij hebben nooit luieremmer gebruikt. De luiers mogen hier in de gft dus poepluiers gaan meteen in de gft container met zon zakje van kruidvat en plasluiers beneden in prullen bak en die legen we elke avond. Er komt niks geen geur van luiers uit wel van fruit enz als je prullenvak open doet

Hoi.
Wij halen bij de action luierzakjes. 100 stuks voor nog geen euro. Daar doen we elke luier in voordat hij in de emmer beland.
We hadden eerst ook een tommie tippie, maar de navullingeb zijn absurt duur. 

Wij gebruiken een afvalemmer van de ikea. Niks bijzonders, we verpakken de luiers en doekjes in boterhamzakjes en de poepluiers gooien we direct in de grijze container. We hebben geen last van een vieze geur hierdoor. We gebruiken als zak in de afvalemmer de geurzakken van de action.

De originele navullingen van tommee tippee zijn inderdaad erg duur. Maarr op Amazon zijn ook alleen de 200 meter lange zakken verkrijgbaar. Moet je wel de cassettes bewaren want in plaats van de emmer na te vullen met een nieuwe cassette, vul je een bestaande lege cassette na met zo'n zak. Dan betaal je ca 25 euro voor 200m folie. Nou daar doen we wel even mee hoor! Ik geloof dat zo'n rol van 200m ongeveer net zolang mee gaat als 16 of 20 cassettes (a 80 euro ofzo) Tel uit je winst. Even checken dat er een katronnen hulprol bij zit om de cassette te vullen, en daarna hoef je alleen zo'n rol weer te bestellen. 

En dan de plasluiers in de prullenbak en alleen de poepluiers in de Sangenic. Dan is het niet duur. En kijken waar het in de aanbieding is hè (net als de luiers en de luierdoekjes). En ja, kinderen kosten nu eenmaal geld hè ?

Terug
Bovenaan