luieremmer

Hoi allemaal,

Spannend hoor, bij mij nog 2 weken, dit zijn echt de laatste dagen voor de meesten van ons...

Ik ben bezig met de laatste dingen voor de kamer en vroeg me af of iemand ervaring heeft met de diaper champ als luieremmer? Mijn broer is heel enthousiast en zegt dat wij de grootste moeten kopen, maar die is ruim 100 euro, dus ik vind dat een behoorlijke investering. Wie heeft hier ervaring mee?

Thanks
Lonneke

Nee geen ervaring mee,
Ik heb en gebruik gewoon een plastic luieremmer en doe daar afvalzakken in.
De poepluiers gooi ik buiten de deur in de kliko.
De plasluiers gaan dus in de emmer en als de zak vol is leeg ik hem.
Soms gebruik ik geparfurmeerde kleine luierzakjes ( jammer dat die in het groot verkrijgbaar zijn) die ik dus alsnog in de luieremmer gooi.
Het is jouw geld dus als jij het er voor over hebt om deze duur emmer en navulverpakkingen te kopen moet je het natuurlijk doen.

ik wil proberen elke x de luiers gelijk mee naar benede te nemen en dan buiten in kliko te gooien.. toch voor geurtjes.. maar met die luieremmer heb ik wel ervaring.. heb het op het kdv gehad waar i heb gewerkt en t is wel ideaal.. maar idd veel geld... je ruikt echt niets daardoor mar het is niet alleen aanschaf van da ding maar ook van die zakken he.. dus hoop geld maar als het kan wrom niet:)

ik wil proberen elke x de luiers gelijk mee naar benede te nemen en dan buiten in kliko te gooien.. toch voor geurtjes.. maar met die luieremmer heb ik wel ervaring.. heb het op het kdv gehad waar i heb gewerkt en t is wel ideaal.. maar idd veel geld... je ruikt echt niets daardoor mar het is niet alleen aanschaf van da ding maar ook van die zakken he.. dus hoop geld maar als het kan wrom niet:)

Ik heb geen luieremmer gekocht. Ik gooi de luier gewoon steeds weg in de kliko. Vind het een vies idee om die dingen in dezelfde kamer te laten als mijn meisje. Daarbij 100 Euro is een hoop geld...
Maar ja, het is natuurlijk wat je zelf wil.
Misschien kun je iets vinden op de site van de consumentenbond?! Het is maar een ideetje!!

Succes met uitzoeken!
Liefs Sonja

Ik heb bij mijn zoon zo'n emmer gehad en vond het echt een onding. Geurtjes kwamer er gewoon door vond ik dan. Ik gebuik nu gewoon het onderste deel als emmer en de poepluiers gaan in zo'n zakje.

Ik heb bij mijn zoon zo'n emmer gehad en vond het echt een onding. Geurtjes kwamer er gewoon door vond ik dan. Ik gebuik nu gewoon het onderste deel als emmer en de poepluiers gaan in zo'n zakje.

wij hebben hier in het dorp een aparte inzameling van luiers. Wij hebben dus een normale emmer met speciale zakken van de gemeente. Als die vol is, zetten die( tijdelijk)even in de papierkliko.
Bij de vuilstort, wijkpost en kinderdagverblijven zijn grote kliko's waar je de zak in kwijt kunt.
Voordeel: GEEN OVERVOLLE KLIKO!

Terug
Bovenaan