luieremmer

Ik heb de Nappy Wrapper van Sangenic gekocht. Het is een klein model die een aantal maanden geleden bij Kruidvat in de aanbieding was voor 15 of 20 euro. Mijn zus bleek er ook nog een te hebben dus we hebben er 2. Zij heeft m nauwelijks gebruikt omdat ze de casettes met zakjes te duur vond. Ik heb nog geen idee of ik er tevreden over zal zijn. Maar voor die prijs wilde ik het risico wel nemen.

Ik heb de Nappy Wrapper van Sangenic gekocht. Het is een klein model die een aantal maanden geleden bij Kruidvat in de aanbieding was voor 15 of 20 euro. Mijn zus bleek er ook nog een te hebben dus we hebben er 2. Zij heeft m nauwelijks gebruikt omdat ze de casettes met zakjes te duur vond. Ik heb nog geen idee of ik er tevreden over zal zijn. Maar voor die prijs wilde ik het risico wel nemen.

Hoi,

Wij hebben de diaper champ medium en o wat hebben wij een spijt dat we die niet bij onze eerste al gekocht hebben. Wij vonden hem ook te duur en gebruikten de gewone luieremmer.

Toen ik van de tweede in verwachting raakte (en wij dus alle kosten bij de eerste al gehad hadden), besloten we met twee van die poeperds toch die diaper champ aan te schaffen. En we hebben er echt geen spijt van.

Wij hebben medium en ja, we moeten wellicht een keer vaker de zak verschonen, maar wij vinden hem voor 2 kids groot genoeg.
Ik vond het die 60 euro meer dan waard!

Gr. Tamara
(februari forum)

Nou....wij hebben uiteindelijk de diaper champ regular gekocht, dus niet zo'n grote, en dus een stuk minder duur. Omdat er gewone zakken in kunnen zullen we wel weer besparen op de navulcassettes. Thanks voor alle tips (die van Tamara las ik trouwens te laat, want met twee kinderen is een maatje groter misschien wel handig, maar dat is nu te laat...)
Groetjes
Lonneke

Terug
Bovenaan