Luiers en billendoekjes ..

Zijn jullie ook al druk bezig om luiers en billendoekjes in te slaan als ze in de aanbieding zijn.
Ik heb nu 4 dozen dat zijn 24 pakken billendoekjes thuis staan waren bij de kruidvat 2 dozen voor
€ 10.00.
Nu kreeg ik Via de mail dat de pampers met de kruidvat voordeelkaart voor de helft zijn,ga dus zo even naar kruidvat luiers inslaan,is altijd meegenomen toch!!!

helemaal gelijk meid..;-)

ik heb ook al t een en ander ingeslagen....

1 tip....koop niet TE veel pakken van de kleinste maat luiers....daar zijn ze namelijk binnen no-time uit....tenzij je een kleine 5 ponder krijgt natuurlijk...maar ik weet al dat we een flinke knul krijgen dus ik heb 2 pakjes van de kleinste maat gekocht en dacht...ik zie wel als de baby geboren is welke maat ik dan moet heben

sterkte met de laatste loodjes;-))

Ik koop gewoon huismerk, dan ben je altijd goedkoper uit! Heb ook niet echt ruimte voor voorraad dus hier nog niks gekocht! Al heb ik met 2 kids in de luiers (ze zijn net 1 en net 2 geworden, dus dat mag nog he? oudste zijn we nu met potje begonnen) altijd wel doekjes genoeg! Luiers komen tzt wel.. ik heb ook nog 11 weken!
Maar wel heerlijk om met dat soort dingen bezig te zijn he? het word zo echt allemaal! :D

Wij willen inpreciepe de eigen merk van Kruidvat, maar die aanbieding van pamapers zijn goedkoper als de luiers van kruidvat. Wij hebben dus nu wel pampers liggen.

@Loena83 ik heb bij de oudste ook meestal eigen merk gehad,maar deze aanbieding van pampers is wel heel aantrekkelijk..
Nu heb ik 3 pakken voor de prijs waar je normaal misschien net 1 pak voor hebt.
Ik heb nu 5 pakken luiers van pampers in voorraad liggen.
@Josh dat is lijd goed om te weten,mocht ik van de kleinste maat een pak over hebben...
@rianfesan,ik weet van mijn oudste dat ik heel lang de kleinste maat nodig heb gehad ze was prematuurtje bij de geboorte,en voordat die eens genoeg woog om maat 2 te gebruiken...maar je wet nooit of dit een dikkerdje wordt,maar dan ga ik ze maar ruilen...

Kreeg hier gister ook de mail van het kruitvat.

3 weken geleden is die aanbieding ook al geweest. Heb toen 1 van 1 en 2 van 2 ingeslagen.

Doe dat nu nog een x denk ik.

Je mag max drie pakken.

Doekjes hebt ik altijd die van de liddel. De witte verpakking. Die is het fijnste vind ik.

Xxx

Terug
Bovenaan