Luiers en billendoekjes ..

Ik sla ook de pampers luiers in bij het kruidvat voor de helft vd prijs.(goeie actie via de klantenkaart) Wilde ze net weer gaan halen, maar hier was helaas de nr 2 op. En van nr 1 heb ik volgens mij al 5 pakken. Dus daar durf ik er even niet meer van te kopen. Onze eerste was maar een 5 ponder, maar deze weet ik nog niet. Billendoekjes koop ik altijd zo'n zwitsal groot verpakking (ook kruidvat, mijn favo winkel), want dat vind ik het fijnste merk.
Ik ben toch al zo aan het kopen geslagen, aangezien we nu een meisje krijgen. De kruidvat is echt geen 'veilige' winkel voor mij. Daar koop ik altijd wel iets.

Een tip: die van de lidl zijn veel beter dan de pampers! En 2 keer zo goedkoop. Ze zijn iets stugger, maar stinken veel minder uit zichzelf. Met de pampers vroeg ik me wel eens af of het nu de kleine was of de luier die ik zo rook.
En koop geen pampers billendoekjes. Alle kleintjes die ik ken krijgen daar luieruitslag van. En die van de action vallen uit elkaar als je ernaar kijkt Die van zwitsal doen het goed hier trouwens!

Hier gaan we stoffen luiers gebruiken. Je kan ook billendoekjes van stof gebruiken, die was je dan gewoon mee met de luiers op 60 graden. Blijft geen bacterie meer heel ;)

Ook nog een tip: koop voor de eerste 2 weken pampers met plasindicatie... erg makkelijk om te checken of de kleine ook geplast heeft.

Voor mijn dochter van 2 jaar gebruik ik ook lidl luiers (maat 5) had al wel gekeken voor kleine luiers, maar bij onze lidl zag ik alleen maat 4, 5 en 6
Daar heb ik voor de kleine dus niks aan.... Ik had luiers gekregen, bewaard van mn eerste en zelf gekocht. Heb nu dus kruidvat, etos en pampers liggen. Pampers new born met plasindicator vind ik nu wel het fijnst. Omdat je dan meteen ziet of hij een plasje heeft gedaan.

Billendoekjes heb ik altijd in huis voor mijn dochtertje. De merk luiers verschilt per keer, net waar ze in de aanbieding zijn. De laatste paar keer heb ik pampers gekocht in Duitsland (mijn ouders wonen vlak bij de duitse grens) en daar kosten ze 26 euro voor 102 stuks. Als ze in de aanbieding zijn kosten ze net iets meer dan 20 euro.

Terug
Bovenaan