luiers en luierdoekjes

Luna heeft maatje 3 van de kruitvat luiers. Vind die echt super!!
Werk op een kdv, en voordat ik zwanger werd heb ik ook 3 jaar op een kdv gewerkt en zei toen al: als ik ooit zelf kinderen krijg wil ik de kruitvat luiers! hahaha
De doekjes verschilt hier ook. Ik heb nu ook de kruitvat doekjes met lavendel. Vind die echt heerlijk ruiken en ze waren in de aanbieding in zo'n grote doos. Erg fijn, een voorraadje, dus meteen ingeslagen!
Maar als de pampers doekjes of de zwitsal doekjes in de reclame zijn neem ik die ook hoor.

hey memmies!!!

Anniek heeft nu nr.4 van pampers!!! De doekjes hebben we van zwitsal!!! Die ruiken zo lekker!!!! Wel de sensative want ze is zo snel rood!!!

x memke

Hier alles wat in de aanbieding is, zowel de luiers als de doekjes.
Ik doe 's nachts wel altijd een pamper aan, omdat ze met andere merken vaak doorlekt.
De euro-profit van kruidvat vind ik ook een goede luier, maar bijv. de bunblies (??) vind ik te stug, dan zit er zo'n dikke prop tussen haar benen.
Sil

Hoi hoi,

we zijn begonnen met kruidvatluiers maar daar plaste ze al snel doorheen.gebruik ni pampers maat 3 maar dat wordt al zo maat 4.
Ik gebruik de sensitive doekjes van de kruidvat.

groetjes ramona

hoi,

ik gebruik de pampers( mt 4+) ik koop het wel altijd in de aanbieding, het is nog maar 1 keer voor gekomen dat ik een los pak moest kopen, de doekjes gebruik van de hema, vind ik erg fijn, en niet al te duur,

groetjes susanne

Tja luiers.... ff denken;

De luiers haal ik bij bas vd heijden (friends) of kruidvat-luiers.
Of pampers als ze in de aanbieding zijn. (maat 4+)

De doekjes ook eigen merk bas vd heijden, of bij de Lidl.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hier worden Huggies, Kruidvat of Super de Boer luiers gebruikt. Friends gaan ook wel, maar zijn nogal breed (voor jongetjes???). Ik koop altijd in aanbiedingen en het liefst Huggies. Pampers komen er hier niet meer in, dat was na een nacht Pampers aan altijd wakker worden met zeiknatte billen. Ik heb ze dus overdag opgemaakt (en we zijn blij dat ze op zijn).
Anne heeft nog nr 3 aan.
Doekjes koop ik bij Action. Ik vind dat hele goede dingen en niet duur (100 voor 1 euro). Ik koop hier ook de snoetenpoetsers, die nu wel erg hard gaan omdat we haar helmpje er ook mee schoon maken. Die van Kruidvat waren ook ok, maar bleven aan elkaar plakken, waardoor je eerst dus alle doekjes er uit moet trekken (aantal dat je denk nodig te hebebn) waarna je pas kan verschonen. 1x hebben we ze van Eden gehad, maar die waren heel erg nat. Die van pampers waren ook ok.

Groetjes,
Natasja

Ow ja, aan die Pampers vonden we ook een rare lucht zitten. Net alsof er altijd plas in zat. De doekjes van de Lidl waren ook fijn.

Terug
Bovenaan