Luiers speciaal voor 's nachts.

Ik heb voor Yari de kruidvat luiers maat 4+ en ik heb nog nooit een natte bende gehad van m ( alleen met het doorkomen van tanden maar ja daar is volgens mij bijna niks tegen bestand) en Yari drinkt toch aardig wat weg op een dag.

xx Elly mv Yari

Lydia heeft ruim een jaar perfect rondgehobbeld in Huggies. Maar van het ene op het andere moment was ze continue doorweekt, en dan ook echt drijf- en drijfnat. Als je haar dan op de arm mee naar boven nam kon je zelf ook direct schone kleren aan. Niet ' s nachts, wel overdag al na 1 1/2 uur. We maken de oude voorraad de komende weekjes nog even op, maar stappen als we weg moeten enzo al over op Pampers. Heb het idee dat ze wel snel zindelijk gaat worden komende zomer, ze wacht nu nl op een schone luier om te poepen en doet dat dan nog voor je de kleertjes weer aan hebt zegt maar...en ze loopt ook zelf naar de commode voor een schone luier, dus dat jaartje Pampers moet dan maar, als dat de hoogste kosten zijn in haar hele leven...
Groetjes, Rianne en Lydia

Stijn z’n luiers zitten na de nacht ook tjokvol dus ik dacht hetzelfde; heb ook 4+ gekocht maar eerlijk gezegd heb ik nog geen verschil ontdekt. Als je ze op elkaar legt zijn ze even groot als 4... gek hè. Het gaat wel beter met absorberen... (maar dat kan er ook aan liggen dat ik de luier nou eenmaal nauwkeuriger omdoe dan de pappa van Stijn...)

Goh grappig zeg..eigenlijk ook niet maar Mike heeft de laatste weken er ook last van, heb al veel merken in huis gehaald maar heb nog niet de beste luier gevonden. Ook die nieuwe van de AH maar ik vind het echt planken worden, eigenlijk ook als ik em uit de verpakking haal. Die van het Kruitvat zijn wel beter.
Mike draagt maatje 5. Dus nu verschonen we em 's nachts. Hij lijkt het aan te geven dat zn luier te vol is, wordt vaak huilend wakker, dan verschonen we em en dan slaapt ie lekker verder. Voor ons wat minder maar ja je moet wat

liefs jen mv mike

Hiya mommas!

Da's jammer, ik had gehoopt dat iemand DE oplossing zou hebben. Hier ook zo'n kereltje met een 5 kilo zware luier 's ochtends. Vanochtend de eerste keer in een week dat ie niet nat was. Gelukkig heb ik een "waterproof mattrass" in Max z'n bedje Maar het zou leuk zijn als er een permanente oplossing voor was. Zeker nu het zou koud is 's nachts, lijkt me zo naar om een koude natte pyama te hebben.

Ajuus, ilja

Wij hadden er hier ook last van. Van alles geprobeerd, luierbroekjes, ander merk etc. Nu toch maar een maat groter gepakt (maat 5 voor 's nachts terwijl ze er "officieel" nog niet in past), maar het helpt wel. Sinds die luier geen natte pyjama meer. Voor overdag gebruiken wij nog maat 4+ en 's nachts dus maat 5 (met slaaplaag van Pampers).

Succes allemaal!

groetjes,
Patty mv Nynke

Wat is in vredesnaam de slaaplaag van Pampers?  Nog nooit van gehoord... heb ook net pas de eerste NL pakken in huis (doen het nu nog met Tsjechische Pampers (net zo duur al sbij ons trouwens)

hey Rianne!

Is een speciale "sleep-layer" in de pamper.... Deze zou dan beter absorberend moeten zijn als de normale pampertjes. Wij kunnen het verschil dus wel merken.

( En ja, ook hier is er duidelijk verschil te merken in wie de laatste
    pamper omdoet....)

Terug
Bovenaan