luiers

A

Anoniem

Guest
hallo,
weet iemand misschien hoe de luiers zijn van kruitvatmerk : europrofit????
want ik ben wel benieuwd of die goed zijn zo ja dan neem ik die
maar ja als iemand ze bijvoorbeeld heeft gehad en ze waren niks dat ze lekte of weet ik veel dan heb ik er ook niks aan
ik hoop dat iemand mijn een antwoord hierop kan geven

groetjes sonja 25 weken

Hallo Sonja,

Ik heb zelf ook luiers gehad van het kruidvat en nog zoveel andere merken. Ik denk dat je het beste het gewoon moet uitproberen. Mijn dochters kregen in het begin de dure Huggies. Nou echt een ramp!!! Ze plasten er gelijk doorheen. Nu heb ik de luiers van de Lidl!! Echt een groot succes! Ze zijn goedkoop, degelijk, waterdicht zullen we maar zeggen. En een leuk voordeel is dat ze aan de voorkant een richel hebben waaraan je kan zien of het kindje al geplast heeft zonder de luier uit te doen.

Maar ik kan je alleen adviseren om voordat je groot inslaat eerst een paar uit te proberen. Ongeacht welk merk je neemt. Ieder kind is verschillend.

Groetjes Nova

Oh ja ik vergeet nog iets. Je kan ook bijvoorbeeld aan je visite om een luiertaart vragen. Dan vraag je de mensen overal wat luiers te verzamelen van verschillende merken. Zo krijg je een goed idee van welk merk je het meeste profijt zal hebben.

Dus leuk om te krijgen en vooral handig....

Groetjes......

Hoi Sonja,

Ik ben het met Nova eens. Gewoon uitproberen. Voor mijn zoontje gebruikte ik de eerste weken alleen pampers. Heb allerlei luiers geprobeerd, nu gebruik ik die van de aldi overdag en een pamper snachts. Hij houd het niet droog snachts met een andere luier.

Groetjes, Jonna

Toen mijn dochtertje geboren werd had ik zowiezo Pampers in huis dus die gebruikte wij..maar met borstvoeding is dat best duur want het leek wel of de pakken niet aan te slepen waren..totdat de kraamverzorgster de tip gaf van de  Kruidvat luiers....prima luiers moet ik zeggen....het waren oranje pakken geloof ik.... ze bleef er prima droog in en had geen kapotte billetjes!
Als ik weg ging deed ik wel altijd de dure Pampers aan....

Later toen ze iets groter werd ben ik verder uit gaan proberen met merken...Huggies vond ik waardeloos,en de Super de Boer luiers was ze vaak nat in,de luiers van Lidl en Aldi heb ik geprobeerd en weg moeten gooien.....waren altijd nat en lekten aan zijkant(ongeacht welke maat je ook kocht)

Goedkoop kan dus ook wel eens duurkoop zijn!

Gea

Hoi Gea,

Ik ben het met je eens dat het erg afhankelijk is of de luier goed past. Bij mijn zoontje zitten die van de kruitvat gewoon niet goed, terwijl mijn schoonzusje er bij zweert. Het is dus echt een kwestie van proberen.

Groetjes, Jonna

Maar dure merken hoeven ook niet altijd goed te bevallen hoor! Onze twee dochters kregen allebei rode billetjes van Pampers. Toen ben ik overgestapt op  een  goedkoper merk van de Jumbo, merk heet Bumblies. Die bevielen me echt prima, ze hebben nooit meer rode billetjes gehad, alleen toen ze tandjes kregen.
Heb nu wel weer Pampers gekregen in de Prenataldoos, maar als die op zijn ga ik gewoon weer aan de Bumblies.

Liefs Annemarie

Ook ik gebruikte bumblies luiers. (sinds 2 wk is mijn dochter van 2jr en 5 mnd Dag en Nacht zindelijk) maar ik ga ze straks ook zeker weer gebruiken. Ze bevielen
mij super goed. En voor nood gebruikte ik de c1000 luiers, deze bevielen mij ook goed.

Deze luiers zijn in 2003 of 2004 tot beste luiers getest.
Ik meende dat ze 7.89 euro per pak kosten. (voor 48 stuks?)
Pampers heeft het aantal weer verlaagd naar 36/38 stuks, maar wel dezelfde prijs

gr diana

Terug
Bovenaan