luiers

Bumblies kosten idd 7,89 per pak. Dan ligt het aan de maat hoeveel erin in zitten, 62, 56 of 48.
De newborn kosten maar 3,95 voor 28 stuks.

Liefs Annemarie

Ik ben een groot fan van Etos luiers.......maar dat zijn niet de gekoopste die er zijn.
Groetjes Lillian

Hier ook slechte ervaringen met Huggies. Kruidvast luiers waren best goed.
Veel luiers komen uit dezelfde fabriek trouwens.
Wij zijn uiteindelijk overgestapt op de C1000 luiers omdat dat makkelijk was met inkopen. Nu gebruiken we meestal die van de Etos , omdat daar ook nog een spaar systeem bij zit. Op de verpakking staan 2 zegeltjes en bij elkebestede 5 euro aan baby artikelen krijg je ook een zegeltje bij de kassa. Bij 15 zegeltjes heb je een vol boekje en deze kun je weer inwisselen voor gratis produkten.
Maar zoals vorige week waren de C1000 weer heel erg voordelig dan koop ik toch weer die tussendoor.

Groetjes Xanthe

Ik heb een heleboel soorten luiers geprobeerd, maar bij mijn dochertje werken Pampers het beste. Qua pasvorm zitten ze het beste en ze lekken het minste door. Soms gebruik ik voor overdag wel eens luiers van een ander merk (b.v. Kruidvat of Etos), maar vaak moet ik dan toch het rompertje verschonen, omdat ze doorgelekt is.

Hoi!

De ene moeder zweert bij eigen merk luiers en de andere weer bij Pampers of huggies. Ik persoonlijk gebruik meestal pampers, omdat deze in mijn ogen voor een jongetje lekkerder ziiten, omdat de vookant zachter is. Twee weken geleden (heb ook diverse soorten geprobeerd) de luiers van de Lidl geprobeerd en deze bevallen ook eigenlijk heel goed ... Mijn buurvrouw daarentegen zweert bij en alleen maar bij Huggies ... tja ... je kan voor aanbiedingen kijken op www.koopjesannie  (ook voeding, speelgoed ed), www.watkostenluiers.nl of www.degoedkoopsteluiers.nl
Kan je ze allemaal proberen als ze in de aanbieding zijn

Hallo,

Ik gebruik de luiers van het kruidvat. Niet de europrofit maar de oranjeverpakkingen. Ik ben afgegaan op de ervaringen van mijn zus. Zij had verschillende soorten merken geprobeerd bij haar zoontje. Daar vond ze de kruidvatluiers toch het prettigst bij. Ik zelf ben ook zeer te spreken over kruidvat luiers. Mijn dochtertje heeft nooit last van rode billetjes of dat ze helemaal nat is. Maar ja je moet zelf uitproberen welke luier je het prettigst vind.

Hoi

ik had de luiers van super de boer, die vond ik heel fijn,
mijn dochtertje had een hele platte buik en die bleven goed zitten door de brede strips

europrofit, zijn volgens mij wel veel meer plastic dan papier, dus ze ademen minder fijn.

maar zoals ieder zegt, van alles wat proberen, want iedere baby is anders :D

ik dacht zelf ook al aan om een hoop in te slaan, maar dat kan nog echt niet, dan maar gewoon centjes sparen

groetjes Renske

Terug
Bovenaan