Luiers

Heb een tweeling van 4 maand oud en wij gebruiken na veel proberen alleen nog Pampers.
Ik vond die van het Kruidvat merk (maat1) 3x niks, het was net of je er een kartonnen doos omheen vouwde zo stug.
Huggies vonden wij opzich wel oké, maar die vallen wel kleiner dan die van Pampers.
Bumblies zaten in zo'n cadeau doos van een suppermarkt (geloof de Plus markt), deze gingen ook nog wel.
We zijn verder maar niet meer aan het proberen gegaan, we kopen de Pampers in de aanbieding, dan zijn ze bijna net zo duur als de huismerken.
De luiers vliegen er bij ons doorheen, maar we betalen liever iets meer en dat we dan eenluier hebben die net iets meer kan hebben en het zit de kids ook beter.

Mijn tip voor luiers:
Je kunt gerust proberen welke je het best bevalt, maar koop niet te veel van 1 maat op voorraad, ze zijn zo aan een grotere maat toe.
Meld je aan bij Pampers voor een nieuwsbrief, je krijgt zo regelmatig kortingsbonnen waarmee je geregeld een GRATIS pak Pampers kunt ophalen bij de Etos.
Wij hebben nog nooit een pak Pampers nummer 1 gekocht, kun je nagaan met een tweeling!

Vraag ook zoveel mogelijk cadeau dozen aan, hier zitten vaak ook kortingsbonnen in of zelfs een heel pak. (c1000, Plusmarkt, Etos, Prenetal, enz.)

Groetjes Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)

hoi,

ook hier een pamper fan.
Onze meid zit nu in maatje 2. en met maat 1 hebben we een paar merken geprobeerd.
net als mijn voorganger is de maat 1 van het kruitvat echt 10x niks. de kartonnen doos die stinkt. Nummer 1 van c1000 was echter wel goed. en de pampers nummer 1 ook.
toen we naar 2 overgingen hebben we die c1000 gebrobeerd, maar die zit echt voor geen meter bij ons meisje, lijkt al te klein. nu gewoon de pampers in de aanbieding kopen, ga die van kruitvat ook zeker nog eens proberen nu ze een maatje groter heeft. en ik wil die van de aldi ook wel eens proberen. maar das pas vanaf maat 3. 4 tot  7 kilo. heb je voor een 10tje geloof in de 70 luiers. mijn meisje weegt denk ik al 5 kilo, dus zou het kunnen wagen, maar heb nu nog zat pampers liggen.
indd gewoon wat proberen.

gr. bambi

Hoi,

Bij mijn 1e kocht ik voordeelverpakkingen Pampers bij de Makro, dat was dan net zo voordelig als het Kruidvat. Inmiddels ben ik zwanger van de 3e en koop ik alleen nog maar Kruidvat, want je hebt niet meteen zo'n doos in huis en ik vind ze prettiger, soepeler dan de Pampers.

Groetjes Mira

Hoi,

mijn tweeling is anderhalf. De eerste maanden hebben wij pampers gebruikt (in de aanbieding bij de groothandel was dat goed te doen). Bij maatje 3 zijn we overgestapt naar kruidvat, die gebruiken we nu nog steeds. Voor handig doordat ze grote verpakkingen hebben.

Het verschilt per kind hoe ze op merken luiers reageren. Het is echt een kwestie van uit proberen.

gr,
Martine

Hai,

Hier nog iemand die alleen maar Pampers gebruikt. Heb in het verleden wel meerdere merken gebruikt, maar kwam toch altijd weer terug bij de Pampers, vooral ook omdat de andere merken "doorlekten" 's nachts. Wel koop ik ze inderdaad ook in de aanbieding en dan sla ik wel een voorraadje in. Even een tip op www.watkostenluiers.nl staan alle aanbiedingen van luiers en doekjes. Dus waar te koop/welk merk en t/m wanneer de aanbieding geldig is.

Succes met de keuze!

Terug
Bovenaan