Luiers

Ik moet gewoon maar eens wat proberen denk ik. De meeste zijn toch wel enthousiast over Pampers, maar ik vind ze nogal stinken (dus al voor gebruik!).

Die dunne poep, Ilja, dat klopt wel, daar heeft hij de afgelopen 3 weken veel last van gehad (of eigenlijk ik dus) en hij is er nog niet vanaf. Nog geen extra tand te zien trouwens... Ik weet wel een manier om de kleertjes van het lijf te krijgen zonder dat de poep ook in de haren zit, maar dat is zo duur...
met de schaar! Nee hoor, dat doe ik niet, maar soms.....

Nou goed, ik ga maar eens kijken. Heb over Kruidvat luiers ook wel positieve geluiden gehoord, dus als ik weer in de buurt ben ga ik die maar eens proberen.

Bedankt voor jullie reacties!
Ellen mv Julian

Wij zijn hier ook van de pampers, daar zijn we erg tevreden over. Hij heeft nu 4 of 4+ en hij blijft nog redelijk rustig liggen, dus omdoen is nog geen probleem. Laatst een keer huggies gekocht en dat vond ik echt bagger (zijn kleren zaten  bij het minste geringste onder en 's morgens was hij ook niet altijd meer droog) die komen er hier niet meer in.
Groetjes mv Thom

Wij gebruiken ook active van pampers.Mila is nu zo bewegelijk en die luier rekt lekker mee.ze heeft al een tijdje 4 +.
Voor de nacht gebruiken we baby dry(ook van pampers)
het bevalt ons goed.
We hebben ze ook soms van kruitvat gehad,maar die zijn idd wat stijf.
En nu had ik van de pampers bonnen dat ik 3 pakken voor 2 betalen had.
dus scheelde niet zoveel in de prijs.
groetjes piewie

Hier gaan we helemaal voor de Kruidvat luiers. Tijn is tot nu toe eigenlijk altijd lekvrij geweest (ik denk de afgelopen 10 maand 3X gelekt). Ik heb ook al eens pampers geprobeerd, maar ook ik vind die stinken en dan vooral als die nat is. Ik gebruik voor Tijn trouwens nog maat 4.

Groetjes Danielle

Wij gebruiken de luiers van de Aldi, en zijn daar heel tevreden over.
Zelfs met diaree geen doorlekken.

groetjes jama mv thijs

Wij gebruiken kruidvatluiers maxi 4. De kruidvatluiers bevallen hier al vanaf dag 1 heel goed. Op het KDV hebben ze pampers in die vind ik helemaal niet fijn, juist bij die pampers heeft Tijs er wel eens last van dat de poep erlangsaf komt.

Groetjes,
mama van Tijs

Dean heeft Pampers baby dry maat 4 en de luiers van de Aldi maat 4. Ze bevallen allebei prima.

Groetjes,
Nelly.

Hier 's'nachts de Pampers en overdag de luiers van de Lidl. Zit zo;n mooi streepje op om te zien of ze geplast heeft! Moet zeggen dat ze al heeel erg lang geen ongelukjes heeft gehad.........(volgens mij al een maand of 4)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan