Luiers??

A

Anoniem

Guest
He dames,

kwam er vanochtend achter dat de luiers op zijn (dacht echt nog een pak te hebben???). Maar zijn ze ergens in de aanbieding, weet iemand dat?

Alvast bedankt!!!!!

gr. Ilone

Hoi Ilone,

Ik weet dat bij de Etos de Pampers 3 pakken voor 26.50 zijn en dan krijg je er een Little People autootje bij. Je kan zelf een uitzoeken. Ik weet niet of je daar wat aan hebt. Welke luiers gebruik je gewoonlijk.

Groetjes
Inge

Oh ja ik gebruik altijd pampers...   bedankt voor je reactie!

Hoi Ilone,

Bij de Plus supermarkt zijn de Pampers ook in de aanbieding en iets
goedkoper dan bij de Etos. 3 pakken voor € 22,50 met gratis DVD Dip en
Dap.

En bij Jumbo supermarkten betaal je voor 3 pakken Pampers € 23,50.

Groetjes,

Shivana

Hoi Shivana,

Bedankt voor je reactie, helaas hebben wij in de buurt geen plus of jumbo...

Denk dat ik straks uit mijn werk gewoon 1 pak bij de supermarkt haal. Ben op de fiets en de etos is ook niet echt om de hoek...

groetjes Ilone

Das toevallig.. ik wilde precies hetzelde topic openen...
Mijn pampers zijn ook helaas op...
Ik heb ook net op de site van Plus bekeken maar staan helaas geen aanbiedingen van Pampers.. En helaas is hier ook geen Jumbo in de buurt... Misschien toch Etos proberen maar wij hebben helaas ook geen Etos in de buurt.. ik woon ver van het centrum vandaan...

Hoi meiden,

Ik krijg eens in de zoveel tijd een boekje van lekker leven binnen. Daar zitten altijd twee bonnen in voor pappers. 3 pakken voor 20 euro. We halen dan dus altijd 6 pakken voor 40 euro. Een super aanbieding. Je hebt er nu even niets aan maar misschien je even aanmelden? Dan heb je voor de toekomst ook goedkope pampers

groetjes Linda

O thanks.. heb ze ook een internet site van? Ga me gelijk aanmelden!!!

Terug
Bovenaan