Luiers??

Je kunt je inschrijven voor de bonnen op

www.lekkerinhetleven.nl

Er zitten nog veel meer leuke kortingsbonnen bij maar die van de pampers zittene r altijd in

Ik zit nu op het verkeerde forum, onze kleine is nog een tikkie jonger haha maar hier een tip: www.voordeelmuis.nl. Als je pampers intypt krijg je precies te zien waar het in de aanbieding is!

Hoi Linda,

Bedankt voor de tip, heb me net in geschreven!!!

gr. Ilone

Hoi meiden,

Fijn dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken. Als je je inschrijft moet je niet vergeten het vakje aan te vinken waarbij staat dat je graag perpost of e-mail aanbiedingen wilt ontvangen. We hebben het boekje net een maand geleden gekregen dus het zal nog wel een paar weken duren voor het nieuwe boekje, maar pampers hebben we voorlopig toch wel nodig

groetjes Linda

Hoi
Je kunt je ook aanmelden bij

www.watkostenluiers.nl

dan krijg je elke week alle aanbiedingen van verschillende winkels en merken en ook de luierdoekjes....

Ik vind dit erg handig

Liefs Anouk

Hoi meiden,

Je kan je helaas niet opgeven voor de voordeelbonnen boekjes van lekker in het leven.
Ik heb het nl ook geprobeerd maar kreeg niets binnen!
M'n collega had het boekje al binnen en ik maar wachten.
Nu staat er dus op de site dat je je idd niet ervan kan opgeven!!   Het is een besloten groep nl.
Waarschijnlijk hebben ze een keer met een of andere enquete meegedaan ofzo maar zeker weten doen ze het niet....(degene die allemaal wel zo'n boekje hebben)

Groetjes,
Sannemams

Terug
Bovenaan