luiers

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Effe een vraagje, welke luiers gebruiken jullie en wat zijn jullie ervaringen ermee?

Groetjes Lia

Hoi,

ik heb van alles geprobeerd, maar vond de Pampers het prettigst aanvoelen. Waarschijnlijk dat het Emre geen barst uitmaakt, maar ik vond de Pampers het meest soepel aanvoelen.

groetjes,
Mie

Ik struin dus de aanbiedingen af  elke keer weer een andere merk.
Als er géén aanbiedingen zijn, pak ik kruidvat luiers.

Luiers waar ik tevreden over ben, en niet geheel onbelangrijk; mijn dochter....

kruidvat, etos (eigen merk), friends (bas v/d heijden-dirk v/d broek) pampers (overdag)

Die van de etos en kruidvat moet ik zeggen vind ik écht super fijn!
Het heeft ook met het postuur van je kindje te maken, heb ik vaak het idee... mijn dochter heeft een wespe-taille (niet van mij... hahaha) maar wel lekkere dikke spekdijen (heeft ze wél van mij... hahaha)

groetjes Debby

Als ze wakker is Easy Up van Pampers en als ze d'r bedje in gaat Active Fit van Pampers. Van beide 2 per dag. Totaal maar 4 stuks dus. Veel doet ze op het potje of op de wc.
Andere merken ook uitgeprobeerd maar zijn of stug of ze stinken.......
Koop ze wel overal in de aanbiedingen.

Kruidvat luiers! Ben ik helemaal fan van. Heather blijft er 's nachts goed droog in, de pasvorm is goed en ze zijn goedkoop. Wat wil je nog meer.

KT

Hoi!

Wij gebruiken, naar tevredenheid, Bumblies van de Plus/Coop. Ze lekken nooit, tenzij ze echt heeeeeel erg dunne spuitpoep heeft (vrijwel nooit).
Ik heb wel eens een pak Pampers van familie uit Duitsland gekregen (nr 3, van die gele pakken, New Baby) maar vond die niet fijn. Ik had het idee dat ze al snel wat klam aanvoelden. Ik was blij dat ze op waren.

Gelukkig maar dat er zoveel keuze is en dat we ook niet meer vast hoeven zitten aan de dure Pampers of  Huggies.

Jacoline.

Hoi!

Wij gebruiken, naar tevredenheid, Bumblies van de Plus/Coop. Ze lekken nooit, tenzij ze echt heeeeeel erg dunne spuitpoep heeft (vrijwel nooit).
Ik heb wel eens een pak Pampers van familie uit Duitsland gekregen (nr 3, van die gele pakken, New Baby) maar vond die niet fijn. Ik had het idee dat ze al snel wat klam aanvoelden. Ik was blij dat ze op waren.

Gelukkig maar dat er zoveel keuze is en dat we ook niet meer vast hoeven zitten aan de dure Pampers of  Huggies.

Jacoline.

Hier pampers of kruidvat, maar eigenlijk alleen omdat die zo vaak in de reclame zijn en ik ze van iedereen krijg. (pampers voornamelijk).
Sil

Terug
Bovenaan