luiers

thanx meiden,
We proberen hier ook alles uit, maar liddl-luiers, kruitvat-luiers en pampers bevallen ook erg goed!

Groetjes Lia

hoi,

hier ook pampers favoriet! haal ze wel (bijna) altijd als ze in de aanbieding zijn.
deze luiers zijn lekker soepel, ik vind die van het kruidvat zo stug!
af en toe heb ik wel luiers van super de boer, die zijn ook soepel net zoals pampers.

groetjes danielle

Hier gebruiken we eigenlijk altijd pampers, vind die anderen zo stug en dat lijkt me niet fijn bij kruipen en lopen. Maar probeer ze wel altijd in de aanbieding te kopen. Scheelt toch wel weer wat geld.

Ook hier een aanbieding-shopper!
Alleen vind ik toch duidelijk verschil in kwaliteit hoor!

De Pampers luiers zijn heel flexibel rond het buikje, en aangezien hij veel beweegt vind ik het belangrijk dat 't niet knelt.

Had net een hele partij Huggies ingeslagen ivm aanbieding, die hebben een hele harde voorkant, net op de rand van de luier, dus dat priemt in zijn buikje. Beetje jammer van de grote voorraad, denk dat ik die maar voor 's nachts ga gebruiken ofzo.

Ook de Eco-luiers van Etos geprobeerd, dit zijn luiers gemaakt van Maispulp. Vond deze behoorlijk stug.

Brengen jullie je luiers ook naar een luierdepot? (ivm recycling)
Bij de creche hebben ze een grote stinkcontainer waar je je zakken met luiers in kunt deponeren. Dat doe ik dan ook braaf, wel wat een gedoe, maar voor een goed doel.

Ik gebruik Huggies. Hiermee hebben we nog steeds geen vieze doorgelekte luier gehad.
Dit probleem hadden we met Pampers echt heel erg, dus die komen er niet meer in. Overigens vind ik aan die Pampers ook een raar luchtje zitten, maar dat zal wel persoonlijk zijn.
Maar ik denk ook dat het heel erg per kindje verschilt van wat goed zit en wat niet.

Ook hier kun je luiers apart en gratis inleveren. Bij de peuterspeelzaal kun je gratis zakken halen en daar staat ook een grote container.
Wij doen het zeker, ik vind het wel handig. Scheelt een hoop stank in je eigen kliko.....

Wij doen niet aan recycelen van de luiers, want dat doen ze bij ons in de buurt nog niet aan. Wel 20 km verderop, maar dat vind ik te ver. Maar mocht het bij ons ook komen, dan wil ik dat wel gaan doen!!! Goed voornemen he!

hier alleen nog maar pampers!!!
we haden huggies af en toe,maar hij lekt echt door en dat moeten we niet hebben!
we kopen de pampers alleen in de aanbieding en dan meteen een pak of 6/9
scheelt heel wat geld eigelijk!!!

groetjes nienke

Terug
Bovenaan