Luiers

Hallo..

Misschien wel een bekend iets.. iedereen wil wel eens overstappen op een ander merk luiers maar welke??
Voor de nacht gebruik ik altijd pampers en dat blijf ik doen, de babydrypampers zijn erg goed en voor de nacht houden ze de kleine meid het droogst vind ik..

Maar voor overdag vind ik ze nogal duur, af en toe ( met wat poepluiers erbij ( soms wel eens vier op de dag ) verschoon ik meestal om de 3 a 4 uur, dan is het ook wel nodig zeker als ze 200 cc sap op heeft of iets ..

Kruitvat: red dat niet.. lang gebruikt en erg goed gegaan, maar nu is ze 3 keer erg nat geweest( romper en broek ) dus wil ik die niet meer..( de broekjes ervan zijn wel erg goed , raar is dat )
Bumblie gebruikt toen ze baby was maar vond het net krantenpapier
lidll hoor ik slecht dingen over.. korrelt ed

Hebben jullie nog tips welk merk goed is?? en wat goedkoper dan de pampers?

Ben erg benieuwd
Groetjes
 
ik heb in het begin ook kruidvat ed gebruikt (kregen we bij al die kraampakketten ;-)). maar daar kreeg ze uitslag van.
gebruiken nu alleen nog maar pampers (ze is nu 1) en ben er erg tevreden over.

ik koop ze ook altijd in de reclame waardoor het iets minder duur wordt.
dus ik kan je helaas ook niet echt goed adviseren
 
Het klinkt heel stom maar de luiers van de Aldi heb ik altijd gebruikt bij onze oudste zoon. Tot nu toe gebruik ik kruidvat luiers bij onze zoon van 6.5 maand. Ik heb het al wel een keertje gehad dat hij door en door nat was, hij lag toen wel op zijn buik weet niet of het daar mee te maken had. Maar mochten ze van kruidvat niet meer werken stap ik weer over op luiers van de Aldi.

Groetjes,

Miriam
 
nee, pampers-fan hier. Etos en Kruidvat luiers geprobeerd, maar wat een stugge, dikke dingen zijn dat. En veel vaker verschonen omdat ze anders nat werd, dus nog niet goedkoper uit. C1000 luiers korrel ook, dus ook geen aanrader.
Ik koop ook de pampers in de aanbieding, en vind dat dan prima te doen. Zelfde geldt voor luierdoekjes, ik koop gewoon zo'n grote doos vol van Zwitsal. Vanaf volgende week weer in de aanbieding bij Kruidvat! ;-)
Succes met het vinden van de perfecte luier!
 
Ja ook koop ik de pampers altijd in de aanbieding hoor, dus daar let ik wel op, en het zijn ook erg goede luiers aldi heb ik nog nooit geprobeert, c100 idd wel maar vond ik niks.. ja je hebt idd wel snel zovan wat zijn ze dik, en dat is pampers idd niet, maar daar betaal je dan ook voor vind ik.. zal nog wel eens kijken.. heb genoeg vriendinnen met kids van ong de zelfde leeftijd wie weet eens kijken wat hun gebruiken al weet ik er van 2 dat ze ook pampers hebben..
de doekjes koop ik ook altijd in voordeel dozen, daarvan vind ik switzal, kruitvat en pampers het fijnst, had nu een doos van natusan maar dat vind ik echt stugge dingen..
bedankt voor de reacties!
 
Ik gebruik 's nachts de pampers. Overdag de luierrs van de AH. In de maatje 2 vond ik ze niet fijn, maar in 3 en 4 weer wel.
Lekken kan ook betekenen dat je naar een groter maatje moet.
 
Terug
Bovenaan