Luiers

ik gebruikte eerst Etos eigen merk nou daar lekte ze in door, kleren waren steeds klam en dit was echt de eerste paar maanden en ze werd elke 3 uur verschoond toen.
Toen op de Aldi luiers over gestapt, zijn ook erg goed begonnen pas te korrelen nadat ze 10-12 uur erin geslapen had.

Nu heb 2 pakken van bumblies gebruikt, ze zijn best ok maar wel wat dik.

Aldi luiers zijn op het moment het goedkoopste voor mij een pak van 90 stuks (maatje 3) voor 11.99.
 
Gebruik maatje 5 vd pampers, en dat gaat goed.. misschien dan toch eens aldi proberen maar die is hier weer niet in de buurt.. heb wel lidll maar die schijnen weer niet zo goed te zijn..
12 euro voor 90 luiers is echt goedkoop, meestal heb je drie pakken pampers voor 20 tot 25 euro en dan heb je maar 6 luiers exstra 96 dus.. kruitvat heeft 12.99 voor geloof 74 luiers..
bedankt voor de tips
 
ook ik ben een pampers-fan, maar ook etos doet het goed (als afwisseling of als de pampers niet in de aanbieding zijn) Kruidvat gebruiken ze op de chreche, maar bleh wat stinken die en wat zijn die hard!
 
Ik heb deze week pampers in de aanbieding gekocht bij de vomar, 4 voor 30 euro.
Ik weet dat Kirsten hier tegen kan omdat ze op de creche ook pampers gebruiken. Maar ze zijn idd dunner.
 
sorry... Ik ben een echte kruidvat fan. Heb nog nooit een nat rompertje gehad, wel van ontlasting maar dat kan bij de beste voorkomen lijkt me. Ik denk dat je gewoon de luier goed om moet doen. dan valt de lekkage ook mee.
Bumblies, vind ik echt drie keer niets. voelt idd niet lekker. is hier alleen voor de nood.
 
Ik gebruik al een hele tijd luiers van de Lidl. De pampers gingen lekker bij onze dochter, en wat toen ook opzoek naar iets anders. Deze van de Lidl zijn erg goed en ook nog eens heel goedkoop.

Maatje 4 zitten er 55 in en kost 7,49.
Zelfs snachts houden ze het droog!

Succes!
 
Terug
Bovenaan