luiers !

Ik vroeg me af welk merk luiers jullie gebruiken.

wij hebben zelf pampers nr 2 maar ik vind ze eigelijk niet zo geweldig. Vind ze namelijk snel vol of plast ons meisje enorm veel?

 
onze zoon is nu bijna 4 maanden en wij gebruiken nog steeds pampers nieuwborns maat 2...
gaat heel goed hier... kan een nacht van ruim 8 uur door met de zelfde luier...
allen poepluiers moet ik snel bij zijn... anders komen ze er boven uit...
(wij keizen er bewust voor on lang in een kleiner maat te zitten... hij is nu bijna 8 kilo en zou dus al lang in een groter maat moeten zitten... maar vind dat een te grote luier zijn beweging vrijheid beperkt... )

overdacht verschonen we vaker... dan 8 uur...

hoe vaak verschoon jij ze ongeveer... ?
 
Wij verschonen onze zoon nu al een tijdje vóór een slaapje.... afhankelijk wanneer jouw zoontje poept, kun je het ook standaard na een slaapje doen.
Inmiddels gebruiken wij voor overdag wat goedkopere luiers en voor 's nachts pampers. (We hebben de goedkopere 's nachts geprobeerd, maar dit was te lang, en onze zoon drinkt heeeeel veel water/sap en plast dus ook behoorlijk)
 
mijn dochter is een half jaar en wij verschonen het meeste na een slaapje.
wij gebruiken de luiers van kruidvat. maat 4 nu al..
maar die vinden we heerlijk!!
maar sommige baby's hebben een sterke urine geur.
dat hebben wij ook.
of je nou 3 of 20 keer per dag verschoont blijf je die geur houden
 
wij gebruiken de luiers van de aldi en die zijn ook heel goed we hebben er bewust voor gekozen geen pampers te gebruiken alleen het proef pakketje wat in de baby doos zat en zo nog een een paar die een nichtje te klein waren maar iedere keer als we hem uit bedje haalden was hij hele maal niet en ik vond ze een ongename geur hebben,

nu kan hij rustig 12u slaapen met de zelfde luier hij gaat om 8/8.30 naar bed en tussen 7 en 8 weer op in de weekende of als ik vrij ben later maar hij is wel droog
 
ik ben ook niet zo'n fan van pampers, hier zitten ze ook snel heel erg vol. maar ik koop altijd de luiers van de aldi, zitten er 90 in voor €11 nog wat. die vind ik heel fijn in het gebruik en ze zijn niet duur. ze beginnen daar vanaf nr2.

 
RoosB...
het kan zijn dat pampers niet voor jullie zijn... hoor wel meer mensen er over klagen... 6 tot 8 keer perdag zou denk ik wel moeten zorgen voor geen lekagje...
kijk anders naar een andere merk
 
Terug
Bovenaan