luiers !

Kruitvatluiers voor alle drie gebruikt en die passen/pasten goed bij onze smalle dames. Nooit doorlekkende luiers, geen dikke proppen tussen de benen en geen luieruitslag.
 
Hier ook geen fan van de pampers. Bij ons zoontje gaat zijn zakje er van kapot. Daarnaast vind ik de kruidvat luiers: minder ruiken, meer absorberen maar minder hard, voordeliger enz. Ben dus een kruidvatfan.
 
Pampers vind ik de beste vooral bij warm weer!:)

wij gebruiken nu die van AH die zijn ook super! alleen zit die van ons al in nr 4 haha..

gewoon ff wat uittesten!
ik vond juist die van kruidvat ***!

gewoon ff bij verschillende winkels uittesten.. wat je zelf het beste vind!

succes!
 
Ik gebruik ook pampers nr 2 en ik vind ze heel fijn
Maar als onze kleine meid nr 3 krijgt dan stappen wij over naar de lidl die schijnen erg goed te zijn en goedkoop
 
De kruitvat luiers waren het best getest door de conusmentenbond!!

Wij gebruiken ze dan dus ook en vind ze super! Heb ook het probleem met pampers dat de billetjes nat zijn en dus stuk gaan..
 
Ik gebruik de kruidvat luiers van begin af aan. Had idd ook proefpakketje van de pampers maar vond het helemaal niks. Ook heb ik een keer luiers van de deka of deen gehad maar dat vond ik ook 3x niks. Voor mij dus de kruidvatluiers.
Ze absorberen een heleboel vind ik. Soms zit na een paar uurtjes al de hele luier vol maar dan ook echt vol. Terwijl ik ze sowieso verwissel voor haar fles en als ik het ruik. En de nacht slaapt ze zo 10 uur in 1 luier.
Geen klagen dus. Probeer wat je zelf het beste vind.

 
Hier pampers voor snachts en voor overdag kruidvat. de paar keer dat we kruitvat snachts deden was hij doorgelekt (kan ook toeval zijn) Ik koop zowiezo alleen in de aanbieding. nu ook etos gekocht 2 pakken voor 13 euro.
Ga aldi ook maar eens proberen dan!
Vind kruidvat wel groter vallen dan pampers. gebruik nu maat 4 maar soms zit hij zo ruim (hij is 10mnd en weegt 9 kilo)
Vind dat pampers beter aansluiten om zijn kontje!

ook c1000 een keer geprobeerd uit proefverpakking ()kan je aanvragen via site) maar dat vond ik nix!
 
Terug
Bovenaan