luiers !

Hallo meiden,

ik vroeg me af wat voor luiers jullie gebruiken.
Wij hebben zelf pampers nr 2 maar vind ze eigelijk snel vol en ruiken ook niet altijd even fris en dan heeft ze niet eens gepoept !

ben benieuwd ..!

Hey

Wij hebben ook pampers in gebruik! Maarheb nutussendoor een pak etos eigen merk geprobeerd, en ben er zeer over te spreken :) dus als mijn voorraad pampers op is, gaan we helemaal over op etos! Ik merk dat iedereen iedere luier anderservaart, daar waar veel mensen zweren bij kruidvat eigen merk, vind ik ze juist niet fijn haha..

Succes!

ik gebruik pampers, amy heeft snachts nr 3 aan ivm dat nr 2 erg dnel vol zit.

ik had een proefpakje kruidvat en dat vond ik ook niks vond ze stug en leek me niet prettig voor der billen..

heb nu een pak bumblies liggen ben benieuwd....
etos wil ik ook proberen... zijn die een beetje zacht lovertjuh ?

ook ik gebruik pampers zijn lekker soepel.
De etos ben ik weer vanaf gestapt. Prima luiers hoor niks mis mee maar ik vind ze veel te stug voor ons kleine meisje.
Jesslyn weegt nu 5 kilo dus als mijn nr2 op is stap ik over op nr 3 heeft ze weer iets meer ruimte want inderdaad ze zijn vrij snel vol.

Ben fan van de kruidvat luiers! pampers ruiken snel en blijft de poep zo aan de billen plakken.. ook is de pasvorm van de kruidvat beter dan die van de etos voor ons meisje.

Gewoon uitproberen wat jou bevalt!

hier hebben we ook etos geprobeerd, maar vind het zelf ook idd niks...

voor snachts gebruiken we pampers en overdag een goedkopere merk... die van c1000 heb ik de uitprobeerpakketje gehad en vind het wel goed uit zien... dus die ga ik nu proberen...

idd van kruidvat is ook heel goed!

Hier wordt pampers gebruikt. Bevallen erg goed moet ik zeggen, maar zijn wel prijzig. (Er gaat per week een pak van 56 stuks doorheen..) Heb kruidvat ook geprobeerd maar dat beviel niet goed. De luier raakte echt snel vol. Etos zal ik nog een keer uitproberen. Binnenkort gaat onze kleine Isa naar nr 2. Bublies ken ik ook niet...

Terug
Bovenaan